Diskuse » Železnice » Historie železnic « předcházející | další »

Historie železnic

dolů
hledání | obrázky (odtud | na mapě) | strom | 3 hod. | 1 den | týden | vzhled | nápověda
odhlášení | přihlášení | úprava profilu | registrace | seznam uživatelů | moderátoři
   diskuse  posl. autor příspěvků  stran  posl. příspěvek
Archivy starších příspěvků  zobrazit všechny (21)   
 
Předchozí roky: 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006
Archiv diskuse Historie železnic do 19. 1. 2019 Zdeněk_Šindlauer 60 19. 1. 2019 09:43
Archiv diskuse Historie železnic do 03. 2. 2019 Fardy 60 03. 2. 2019 19:06
Archiv diskuse Historie železnic do 24. 2. 2019 Petr_Šimral 60 24. 2. 2019 11:42
Archiv diskuse Historie železnic do 18. 3. 2019 Jan_perner 60 18. 3. 2019 14:47
Archiv diskuse Historie železnic do 20. 3. 2019 McBain 60 20. 3. 2019 09:57
Archiv diskuse Historie železnic do 11. 4. 2019 Joe 60 11. 4. 2019 22:03
Archiv diskuse Historie železnic do 12. 5. 2019 BmbČ 60 12. 5. 2019 12:27
Archiv diskuse Historie železnic do 01. 7. 2019 Makus 60 01. 7. 2019 15:11
Archiv diskuse Historie železnic do 16. 8. 2019 McBain 60 16. 8. 2019 07:43
Archiv diskuse Historie železnic do 30. 8. 2019 Bw_Ig 60 30. 8. 2019 12:56
Archiv diskuse Historie železnic do 14. 10. 2019 Zdepa 60 14. 10. 2019 21:55
Archiv diskuse Historie železnic do 07. 12. 2019 Hajnej 60 07. 12. 2019 23:38
Archiv diskuse Historie železnic do 25. 1. 2020 Jáchym_rotor 60 25. 1. 2020 12:15
Archiv diskuse Historie železnic do 10. 2. 2020 Chomutovák 60 10. 2. 2020 10:46
Archiv diskuse Historie železnic do 19. 4. 2020 Parmezano 60 19. 4. 2020 22:22
Archiv diskuse Historie železnic do 03. 5. 2020 honzaklonfar 60 03. 5. 2020 17:24
Archiv diskuse Historie železnic do 23. 5. 2020 Belinea 60 23. 5. 2020 22:24
Archiv diskuse Historie železnic do 10. 7. 2020 Trolleybus 60 10. 7. 2020 11:28
Archiv diskuse Historie železnic do 16. 9. 2020 T_._H_. 60 16. 9. 2020 13:43
Archiv diskuse Historie železnic do 06. 10. 2020 railwaysoftheworld 60 06. 10. 2020 16:38
Archiv diskuse Historie železnic do 24. 10. 2020 Mipix 60 24. 10. 2020 19:28
   autor příspěvek
Rambuteau
Neděle, 25. října 2020 - 20:40:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 443
Registrován: 9-2006
Mipix:
"Na Kladně v Dubí je obnoven pomník na nádražní budově věnovaný padlým zaměstnancům drah během druhé světové války."

Kolik zaměstnanců stanice Kladno-Dubí bojovalo na některé z front druhé světové války?
Neděle, 25. října 2020 - 21:44:08  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2767
Registrován: 7-2017
Rambuteau:
"Mipix:
"Na Kladně v Dubí je obnoven pomník na nádražní budově věnovaný padlým zaměstnancům drah během druhé světové války."
Kolik zaměstnanců stanice Kladno-Dubí bojovalo na některé z front druhé světové války?"

Popravení za heydrichiády, oběti koncentráků nebo padlí v Pražském povstání nepadli během druhé světové války?

Přečti si text na té desce pořádně: Zemřeli v období německé okupace. O boji na frontě se tam nepíše nic. Ale ani Mipix to takhle nenapsal.

(Příspěvek byl editován uživatelem dědek_hank.)
Pondělí, 26. října 2020 - 07:19:01  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 9164
Registrován: 5-2002
A 12. září 1944 zahynulo v Dubí v lese u kostela sv. Jána 36 lidí při bombardování.
Úterý, 27. října 2020 - 22:12:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 343
Registrován: 8-2017
Nevím nic o tom, že slovo "padnout" v souvislosti s válkou, nutně znamená, účastnit se bojů na frontě. Tak jak píše Hank. Myslím, že padnul každý člověk, který byl násilně připraven o život v přímém důsledku německé okupace. Stejně tak "zemřít" v období okupace neznamená násilnou smrt. Zemřelo moc lidí, i železničářů, kteří se s okupanty do "křížku" nedostali.
Ale je to pouze můj názor. Třeba se mýlím.
Úterý, 27. října 2020 - 23:41:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 28
Registrován: 10-2020
Mladějov 15247
Stávkovat u nás není zvykem, to jen ti Italové a Francouzi jsou furt nespokojení a stávkují pak často. U nás se jen remcá u piva, ale jinak jsme ten nejspokojenější národ – tady všechno funguje perfektně už 102 let.....
Škoda, že zítra nebude v TV: daj-li mi medaili či nedaj-li mi medaili......“ za to vítězství nad koronavírem, určitě by to mělo ve světě veliký potlesk, když teď už jsme první nejen v Evropě
Středa, 28. října 2020 - 13:28:31  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3176
Registrován: 7-2005
kdyby někdo řešil nějakého příbuzného padlého při povstání v květnu 1945, doporučil bych fond Ministerstvo železnic 1918-1945, karton 4659 čj.37029 - seznamy za války perzekuovaných zaměstnanců a penzistů ČMD / ČSD, seznamy zaměstnanců zraněných či zemřelých při květnovém povstání (hlášení od jednotlivých řsd, zpětná konfrontace s MD, jmenné seznamy s funkci, umístěním a druhem perzekuce)
Rambuteau
Středa, 28. října 2020 - 17:28:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 444
Registrován: 9-2006
dědek_hank:
"Popravení za heydrichiády, oběti koncentráků nebo padlí v Pražském povstání nepadli během druhé světové války?

Přečti si text na té desce pořádně: Zemřeli v období německé okupace. O boji na frontě se tam nepíše nic. Ale ani Mipix to takhle nenapsal."

Padnout může jen voják ve válečném střetu, což má svá pravidla a definice. Ostatní násilná smrt - i během války - je zavraždění, umučení, poprava atd.

A jestli je tam napsáno zemřeli, tak je to taky dost nepřesně. I za okupace tady většina lidí zemřela jinak než německým násílím.
Středa, 28. října 2020 - 19:43:30  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 29
Registrován: 10-2020
Když tak tady čtu o padlých a mrtvých, tak dnešní datum mi připomněl jeden „zločin vlastizrady“, která se také trestala smrtí. Stalo se to někdy před 90 lety na dalekém východě, v ředitelství ČSD Košice. A jelikož vlastizrada byl tehdy velice závažný zločin, nevěděli si s ním v Košicích rady a aby snad něco nepokazili, raději to předali MŽ v Praze. A následovala rozsáhlá korespondence mezi Prahou a Košicemi, jak ten těžký zločin potrestat.
Toho zločinu se dopustila manželka výhybkáře, která v dnešní den - 28. října - vyprala prádlo. Tenkrát neměli lidi plné skříně oblečení, možná že děti měly jen jedno lepší oblečení do školy, a protože ve svátek do školy nešly, oblečení jim matka vyprala. Tím se dopustila těžkého zločinu vlastizrady. Znesvětila tím praním nejsvětější svátek v tehdejší republice!
A jelikož špiclování a udavačství bylo u nás rozšířeno už za císaře pána, i za TGM, za Hitlera i za Husáka, poslal kdosi bedlivý na ni udání na ředitelství košické. Tím se rozjela úřední mašinérie kolem její vlastizrady.

Když před 102 lety vznikalo MŽ a ředitelství, mnohá místa tam zabrali různí „kamarádi kamarádů“, aniž by měli nějaký šajn o železnici. Pak vymýšleli takové blbiny, jako „most přes Labe na trati Nymburk-Jičín“ a další perly... Takže ta vlastizrada od nich aspoň nevyžadovala znalost železnice. A když svůj čas trávili podobnými činnostmi, mnohé odborné věci nutné pro provoz musely čekat a z ředitelství pak chodily na MŽ upomínky o vyřízení ....
A tak až po druhé upomínce z Košic konečně schválili zbourání dvou bezcenných boudiček a z vyzískaného materiálu postavení jiné boudy u Beskidského tunelu. Žádost vyřídili přesně za rok + 2 měsíce + 2 týdny !!!
I takovéto malicherné prkotiny musela schvalovat PRAHA, aby vykázala nějakou svou činnost a důležitost ...
Středa, 28. října 2020 - 20:12:56  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 9176
Registrován: 5-2002
Padlý voják padne za vlast. Na jednom hřbitově jsem si přečetl - Padl v Srbsku v srpnu 1914 za vlast (tedy za kterou?). Pak tu máme válečné vdovy na Hlučínsku, jejichž manželé padli v silách wehrmachtu a berou dodnes státní vdovský důchod za padlého vojáka zaslaného Německem do války. Protože je tam poslal stát (pozor tam se mohlo jedna i o Čechy - nebyly to totiž Sudety).
Středa, 28. října 2020 - 22:58:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 23189
Registrován: 5-2002
csik: Nějak si protiřečíš...
Tak jak to tedy bylo: v Košicích si "nevěděli" rady a tak to alibisticky poslali nahoru, nebo to Praha opravdu musela schvalovat?
Zatím to totiž vypadá, že dokazovat něco si tu musíš leda Ty...
Zakažte tužky! Zanechávají uhlíkovou stopu...!
Čtvrtek, 29. října 2020 - 12:44:58  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2778
Registrován: 7-2017
Hajnej 23189: [rofl] Zdá se, že jeden trollující multinick se probudil z hibernace...
remington
Čtvrtek, 29. října 2020 - 13:14:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 69
Registrován: 9-2019
trollující multinick

Že bych se ve svém odhadu, kdo se pod csikem (Csíkem? [wink]) skrývá, nemýlil? Celkem známé jméno jednoho vousatého badatele? Pokud ano, o to větší škoda je, že mrhá svým evidentně dostatečným volným časem vytvářením a tapetováním takových krávovin. Nebo nevím, co chtěl básník sdělit třeba svým posledním příspěvkem tady? Že pragocentrismus a dosazování kamarádíčků do funkcí má u nás hlubokou tradici? Tak jo, asi má, a ať má. Nevím proč je třeba to teď zmiňovat, nálepkovat to tou vlastizradou a podávat to s takovou tunou balastu a podsunu. Ale asi to tak "csik" cítí a potřebuje vyventilovat. Tak jsme se my hloupí "dovzdělali" v něčem, co asi strašně potřebujeme znát z historie železnic, a jdeme dál? Já bych jen snažně prosil, aby podobní autoři svůj čas a vlastnictví hlubokosáhlých archiválií spíš využil jinak, např. nějakým zajímavějším a asi i obecně přínosnějším tématem.[wink]
Jan_perner
Čtvrtek, 29. října 2020 - 14:07:26  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 265
Registrován: 10-2002
Hank, remington, Hajnej:

Jojo, přesně tak. Csik je určitě 1.třída, M260.0, pšm, Kniha a mnoho dalších, které si teď narychlo nevybavím [lol]
Ceterum autem censeo ČD a.s. esse delandam
Sobota, 31. října 2020 - 20:02:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 9
Registrován: 4-2020
Dobrý den,
nevěděl by někdo, kdy byla na síti StEG zavedena současná kilometráž? Jde mi o to, že trať z České Třebové do Prahy je kilometrována po tratích SteG z Vídně. Ale úsek ČT - Praha byl zprovozněn nejdřív. To znamená, že současná kilometráž se na něj musela dostat až někdy dodatečně? Neví někdo jak to bylo? Předem děkuji [happy]
Sobota, 31. října 2020 - 21:12:49  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2785
Registrován: 7-2017
Trať Česká Třebová - Praha vznikla v r. 1845, StEG v r. 1855.
Sobota, 31. října 2020 - 21:52:33  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 10
Registrován: 4-2020
dědek hank:
Děkuju [happy] To je fakt. Ale vzhledem k tomu, že trať z Hevlína přes Střelice do Brna, po které je současná kilometráž vedena, vznikla až někdy kolem roku 1870, tak současná kilometráž se na trať musela dostat až ještě později. A já nemůžu nikde zjistit, kdy to bylo a proč se vlastě ta kilometráž předělávala (pokud tam před tím nějaká byla) [happy]
Sobota, 31. října 2020 - 23:25:57  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 696
Registrován: 5-2013
Metrická soustava byla v Rakousku zavedena až zákonem z roku 1871 s platností od roku 1876.
Sobota, 31. října 2020 - 23:46:20  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 32
Registrován: 10-2020
Ještě že jsem ve středu nepral prádlo, hned by to na mne hank a perner nabonzovali...
ale hezky nám tady hoši ukázali, že se to bonzování dědilo z generace na generaci, až do třetího tisíciletí....
Železnice je natolik rozmanitý obor, že žádný autor nemůže vyhovět zájmům všech čtenářů,
a to co pro rem.. je „přínosné“, to 20 jiných nazve kokotinou.
V archivech je mnoho zajímavých věcí, a možná někomu vadí, že ta historie, kterou si kdysi nastudoval z cenzurované literatury vypadá pak v dokumentech jinak.....a ta cenzura nebyla jen za komoušů, ale pokračuje dál....v textu o „bani Lucii“ autor vynechal z historie ř.Koš přeběhnutí našich dvou pluků k bolševikům, a že tomu vpádu bolševiků na Slovensko předcházel náš vpád do Miškovce mu v textu taky chybí. Holt Maďaři svou vlast bránili proti vpádu nepřátel (nejsou jak my 1938... 48... 68...) a nebýt toho ultimáta z Paříže, hnali by nás možná až ke kobyle na Końským trhu....
Za tu krátkou dobu, co byl Miškolc náš, vydalo MŽ „Seznam stanic ČSD“ .....a po čase pak chodily na MŽ stížnosti, že je seznam značně nepřehledný, že obsahuje moc stanic, které už „naše nejsou a asi už nikdy naše nebudou“.


Neděle, 01. listopadu 2020 - 09:43:49  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 11
Registrován: 4-2020
K.A.F.:
Děkuji, to jsem nevěděl[happy] To bude ono [proud]
Sobota, 07. listopadu 2020 - 17:29:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 167
Registrován: 8-2017
Jak to bylo před rokem 90 se současnými zastávkami Somotor a Čerhov na trati Košice - Čierna nad Tisou? Byly to regulérní nádraží, nebo jen nějaký výhybny s pár kusými kolejemi? Díky za odpověď.
Sháním fotky a videa z tratí Kolín - Havlíčkův Brod - Brno a Brno - Česká Třebová z let 1966 až 1996, a také ze sídliště Brno Vinohrady z 80. a 90. let.
Pondělí, 09. listopadu 2020 - 09:01:23  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 88
Registrován: 1-2014
Somotor i Čerhov, hláska nz.
Pondělí, 09. listopadu 2020 - 13:16:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 169
Registrován: 8-2017
Takže už tenkrát byly něco jako Važec, jen s návěstidly a spojkami?
Sháním fotky a videa z tratí Kolín - Havlíčkův Brod - Brno a Brno - Česká Třebová z let 1966 až 1996, a také ze sídliště Brno Vinohrady z 80. a 90. let.
Sobota, 14. listopadu 2020 - 19:27:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 10
Registrován: 2-2019
Hezký den poradil by někdo kde mám zjistit počet lokomotiv řady 229 u jednotlivých ředitelstvích c.k. státních drah od roku 1902 až do roku 1918?
Sobota, 14. listopadu 2020 - 21:06:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2816
Registrován: 7-2017
krasin456 10: No, není to sice primární zdroj, ale zato to mám po ruce hned. Je to stav k 1. 6. 1914 a je to ze Stockklausnera.

Praha 38, Vídeň 19, Krakov 18, Innsbruck 14, Terst 14, Linec 13, Plzeň 10, ředitelství pro bývalou KFNB 10, ředitelství pro bývalou BNB 8, ředitelství pro bývalou ÖNWB 8, ředitelství pro bývalou StEG 7, Villach 2.
Celkem k datu 162 ks.
Neděle, 15. listopadu 2020 - 08:17:35  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 11
Registrován: 2-2019
dědek_hank:
"krasin456 10: No, není to sice primární zdroj, ale zato to mám po ruce hned. Je to stav k 1. 6. 1914 a je to ze Stockklausnera.

"
Kdyby ten seznam byl víc rozšířen o jednotlivé výtopny a které stoje řady 229 byli ve těch výtopnách rozmístěny tak by to bylo úplně perfektní. Ale i tak děkuji za takovou informaci.
Neděle, 15. listopadu 2020 - 09:16:58  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 405
Registrován: 7-2017
Hanku, dle součtu to vychází na 161 ks.
Neděle, 15. listopadu 2020 - 10:02:58  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2819
Registrován: 7-2017
22michal:
"Hanku, dle součtu to vychází na 161 ks."

Omlouvám se za chybu, Vídeň má být správně 20 ks. [blush]
BmbČ
Neděle, 15. listopadu 2020 - 13:15:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 8527
Registrován: 1-2007
krasin456: zkuste se po Stockklausnerově knize poptat. Jsou v ní uvedeny konkrétní výtopny nejen s touto lokomotivní řadou k 30.6.1914. [masinka]

Johann Stockklausner
Dampfbetrieb in Alt-Österreich 1837 - 1918
(Verlag Josef Otto Slezak, Wien 1979) [vypravci]
Skutkové předkův buďtež chloubou i výstrahou potomkům!
Neděle, 15. listopadu 2020 - 15:06:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3182
Registrován: 7-2005
loko ř.229 u ředitelství BNB podle zpráv o činnosti z let 1909-13 - první přišla už v roce 1910 od ředitelství Praha, v dalším roce už přišly dvě nové. V roce 1912 opět předalo dvě ředitelství Praha, v roce 1913 jedna od ředitelství Villach.....
Neděle, 15. listopadu 2020 - 15:20:05  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2822
Registrován: 7-2017
krasin456:
"dědek_hank:
"krasin456 10: No, není to sice primární zdroj, ale zato to mám po ruce hned. Je to stav k 1. 6. 1914 a je to ze Stockklausnera.

"Kdyby ten seznam byl víc rozšířen o jednotlivé výtopny a které stoje řady 229 byli ve těch výtopnách rozmístěny tak by to bylo úplně perfektní. Ale i tak děkuji za takovou informaci."

Stocklausner uvádí i výtopny, ale chtěls direkce... [crazy]
Neděle, 15. listopadu 2020 - 15:30:02  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2823
Registrován: 7-2017


Prostřední sloupec jsou direkce, vpravo výtopny.

Ty tři ohvězdičkované jsou lokomotivy kkStB přidělené natrvalo pro provoz zajišťovaný kkStB na soukromé dráze. (Valsuganabahn? Jižní Tyrolsko tehdy ještě patřilo do habsburské monarchie.).

Ještě ISBN toho Stockklausnera: 3-900134-41-3.

(Příspěvek byl editován uživatelem dědek_hank.)
Neděle, 15. listopadu 2020 - 16:45:05  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3183
Registrován: 7-2005
zpráva o činnosti řsd Praha za rok 1904 uvádí, že v jejím obvodu se objevila pro nákladní dopravu lokomotiva řady 229 (všeobecné konstatování bez počtu či bližšího určení)
k 1.1.1913 má řsd Praha - 9x Nusle, 4x Louny, 5x Podmokly, 8x Rakovník, 6x Tábor
Středa, 18. listopadu 2020 - 17:49:33  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2832
Registrován: 7-2017
Nadace historického dědictví švýcarských spolkových drah SBB Historic uvolnila a dala pod licencí Wikimedia Commons bezplatně k dispozici cca 900 digitalizovaných typových a sestavných výkresů historických švýcarských železničních vozidel.

https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:SBB_Historic_-_Typens kizzen_Rollmaterial

Našinec tiše závidí...
Středa, 18. listopadu 2020 - 20:39:12  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 58
Registrován: 10-2020
Honza_-_St.169

i tohle bylo před rokem 90}:
Neděle, 22. listopadu 2020 - 19:25:33  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2858
Registrován: 7-2017
Nemáte prosím někdo třeba i nekvalitní fotografie parních lokomotiv ČSD 425.010 a 425.015? Přivítám i odkaz na literaturu nebo internet.
Pondělí, 23. listopadu 2020 - 15:19:26  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3186
Registrován: 7-2005
ještě kapka řady 229 - zpráva o činnosti c.k. ředitelství pro tratě StEG za rok 1913 konstatuje přírůst prvních lokomotiv řady 229. A to v lednu, červnu a listopadu. Takže koncem roku má 3 kusy. Pokud vezmu stav z 06/1914 (Stockklausner) a porovnám to s policajtkama lokomotiv kkStB (Hoch) tak minimálně prvé dva stroje 229 byly převzaty již jako starší od jiných ředitelství c.k. státních drah. V případě Prahy to nebyla ani jedna, ale ředitelství Praha ve stejném roce převzalo 2 nové. Plzeňské ředitelství, ale odevzdání jednoho stroje bez bliřšího určení uvádí
Úterý, 24. listopadu 2020 - 07:08:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 12
Registrován: 2-2019
Zdepa:
"ještě kapka řady 229 - zpráva o činnosti c.k. ředitelství pro tratě StEG za rok 1913 konstatuje přírůst prvních lokomotiv řady 229. A to v lednu, červnu a listopadu. Takže koncem roku má 3 kusy. Pokud vezmu stav z 06/1914 (Stockklausner) a porovnám to s policajtkama lokomotiv kkStB (Hoch) tak minimálně prvé dva stroje 229 byly převzaty již jako starší od jiných ředitelství c.k. státních drah. V případě Prahy to nebyla ani jedna, ale ředitelství Praha ve stejném roce převzalo 2 nové. Plzeňské ředitelství, ale odevzdání jednoho stroje bez bliřšího určení uvádí"

Rád bych věděl celý název té knihy s policajtkama lokomotiv kkStB. Budu doufat že ji někde seženu alespoň k nahlédnutí.
Úterý, 24. listopadu 2020 - 07:16:01  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 13
Registrován: 2-2019
Nemá někdo schémata nebo fotografie výtopen: Králov nad Tisou dnes Korolevo, Mukačevo, Jasiňa z meziválečného období.
Úterý, 24. listopadu 2020 - 10:57:53  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3187
Registrován: 7-2005
Úterý, 24. listopadu 2020 - 13:45:23  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 14
Registrován: 2-2019
Tyhle informace se mi velmi hodí. Škoda že není vidět celý seznam těch 229

(Příspěvek byl editován uživatelem krasin456.)
Úterý, 24. listopadu 2020 - 14:01:59  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3188
Registrován: 7-2005
byl žádán název tiskoviny, tak jsem na ukázku přidal i jeden z listů tohoto szrojopisu
Úterý, 24. listopadu 2020 - 14:23:03  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 23
Registrován: 8-2017
Zdepa:díky za ukázku,nebyla by i řada 329?
Úterý, 24. listopadu 2020 - 19:48:48  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 15
Registrován: 2-2019
Zdepa:
"byl žádán název tiskoviny, tak jsem na ukázku přidal i jeden z listů tohoto szrojopisu"

Nebylo možné poskytnout všechny stránky kde je řada 129 a 229?
Úterý, 24. listopadu 2020 - 20:28:16  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 63
Registrován: 10-2020
Zdepa - bezva ! Tady to docela časově odpovídá, ale ten text je divnej....
Středa, 25. listopadu 2020 - 14:20:37  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3190
Registrován: 7-2005
ad krasin456 a XMH - napište mi na mejl. Je to dost listů, takže to zde nechci plevelit.
Nový příspěvek
     
  Text příspěvku:

  Uživatelské jméno:  
Pouze registrovaní
  Heslo:
  Přílohy:
  Volby: V příspěvku používám HTML kód
Odkazy (URL) v příspěvku automaticky aktivovat
  Akce:
, více zde.