Diskuse » Železnice » 820 « předcházející | další »

820

dolů
hledání | obrázky (odtud | na mapě) | strom | 3 hod. | 1 den | týden | vzhled | nápověda
odhlášení | přihlášení | úprava profilu | registrace | seznam uživatelů | moderátoři
   diskuse  posl. autor příspěvků  stran  posl. příspěvek
Archivy starších příspěvků   
 
Předchozí roky: 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006
Archiv diskuse 820 do 24. 1. 2018 zeuke 60 24. 1. 2018 15:24
Archiv diskuse 820 do 07. 6. 2018 Pepa_l 60 07. 6. 2018 09:20
Archiv diskuse 820 do 25. 3. 2019 zeuke 60 25. 3. 2019 18:40
   autor příspěvek
Vechtr
Úterý, 26. března 2019 - 07:07:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 134
Registrován: 12-2015
V původním provedení a s nezanedbanou údržbou pojezdu je ten vůz velmi pohodlný, nejvíc mi tam vadilo nerovnoměrné topení - v krajních oddílech je vedro a v prostředním zima. Na Olomoucku ty původní vozy vydržely určitě taky cca do roku 2010.
Něcestujtě s papagájom, ujo Porubjak. Celú cestu čosi tára, cestujúcich sprosto ohovára.
Úterý, 26. března 2019 - 14:37:16  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2254
Registrován: 7-2017
no ono vlastně rovnoměrné bylo ale krajní oddíly byly malé,takže brzo vyhřáté a prostřední velký
Neděle, 31. března 2019 - 21:24:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 76
Registrován: 7-2017
Malé připomenutí krasavice 820.056 v ŽST Lomnice nP ze dne 8.6.2017 [masinka]
Sobota, 13. dubna 2019 - 12:38:03  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1724
Registrován: 1-2005
820.528 vyrazila jako vlak 10806 z Krnova do Jemnice.
Jediné slušné vlakové spojení z Prahy a Severních Čech do Polska a Vy ho chcete zpochybňovat. Ekonomie zničí vše užitečné s šetřily jako jste Vy. - M. Š., obhájce rychlíku Praha - Jelenia Góra a zpět.
Sobota, 13. dubna 2019 - 18:50:57  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2357
Registrován: 7-2017
chlapi.....a nějaké fotky nám taky ukažte![ok][ok]
Sobota, 13. dubna 2019 - 23:10:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1344
Registrován: 2-2012
Kdyby něco, jelo to jak 820.028 na fb je fotka, ale už nevím kde...
Sobota, 13. dubna 2019 - 23:16:05  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1355
Registrován: 9-2011
820.028??? [nene]

CZ-RCAS 95 54 5 820 528-8

Sobota, 13. dubna 2019 - 23:22:54  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 966
Registrován: 5-2006
[ok][fotic]
Vypadá luxusně![jidlo]
Sobota, 13. dubna 2019 - 23:44:35  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 9
Registrován: 2-2019
Proč to má pěti stovkové číslo??
Neděle, 14. dubna 2019 - 00:56:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 76
Registrován: 7-2017
Dědictví po stavu před opravou, kdy byla servisním? vozem. Foto je tu někde v archivu.
Neděle, 14. dubna 2019 - 08:45:44  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2361
Registrován: 7-2017
teda pánové....[ok][ok][ok]
Neděle, 14. dubna 2019 - 08:47:41  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2362
Registrován: 7-2017
kdysi jsem měl doma nějaké hliníkové 2...ale věnoval jsem je dál...
Neděle, 14. dubna 2019 - 19:33:34  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4706
Registrován: 5-2002
Jen škoda, že vypadá stejně jako všechny ostatní. Ale ať jí to jezdí [ok] .
Neděle, 14. dubna 2019 - 19:54:47  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5653
Registrován: 5-2010
820 528 je ex.servisní vůz Unipetrolu Doprava.
Neděle, 14. dubna 2019 - 20:53:34  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 25
Registrován: 11-2017
Ad 028 - věděl by někdo ze zainteresovaných, jaké jsou s ní provozní plány? Bude jezdit jen o Velikonocích, nebo se s ní počítá i o následujících provozních víkendech?

Děkuji předem za odpověď, za všechny, co to zajímá (neb asi nebudu sám :-) )!
https://www.flickr.com/photos/159429634@N05/
Neděle, 14. dubna 2019 - 21:03:05  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1725
Registrován: 1-2005
Zatím by měla zůstat v Jemnici.
Jediné slušné vlakové spojení z Prahy a Severních Čech do Polska a Vy ho chcete zpochybňovat. Ekonomie zničí vše užitečné s šetřily jako jste Vy. - M. Š., obhájce rychlíku Praha - Jelenia Góra a zpět.
Pondělí, 15. dubna 2019 - 08:14:09  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2075
Registrován: 1-2011
Jen tak ze zvědavosti.
Kolik je provozních 820 a kolik jich je ve stejným nátěru, jako 528 a ostatní? Snad všechny ne? [rofl]
Pondělí, 15. dubna 2019 - 08:18:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 12850
Registrován: 11-2002
Ano, jsou všechny stejné, ale to je věc majitele, jak si to natře. Jiná je 089, ale tu lze mezi provozní počítat už jen spíše teoreticky (co psal před časem tuším Valach, pojízdná byla)…
Pondělí, 15. dubna 2019 - 08:27:29  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1
Registrován: 4-2019
Vpravo vzadu na voze šrot z loko 740.546-7 (Želenice 1.10.2005)
Čtvrtek, 18. dubna 2019 - 22:42:15  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1346
Registrován: 2-2012
https://zdopravy.cz/dilensky-motorak-bude-opet-vozy-lidi-satava-v zkrisil-kachnu-nasadi-ji-v-jemnici-26973/
To je zajímavý, na boku ma napsáno 028, tak to, jestli v dokladech je 528 a tady ma 028, to je docela dobrý bordel v označování ....
Pátek, 19. dubna 2019 - 18:48:21  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4708
Registrován: 5-2002
Já vidím M240.0028, 528 je možná jen v tom úplném čísle někde na bočnici.
Pátek, 19. dubna 2019 - 19:48:55  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1230
Registrován: 4-2009
obdivovatel železnice: Předmětný motoráček nese označení podle platné legislativy. I z fotek je patrné na krémových podvěsech, černý řádek označení CZ-RCAS ... cosi ... 820 528 - kontrolní číslice. To je jediné platné legislativní číslo, které by mělo mít každé vozidlo na sobě a kromě jiných povinných prvků, je všechno ostatní interní věcí majitele vozidla resp. dopravce, co si na vozidla napíše. V tomto případě historické číslo z výroby M240 0028.

Bordel je ve znalostech veřejnosti, bohužel mnohdy i zaměstnanců všech složek na železnici. Nikoliv na skříni singrovky [happy]
Bdlm
Pátek, 19. dubna 2019 - 21:34:02  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1700
Registrován: 3-2007
Martine. Ale není problém vratit mu původní číslo.
Sobota, 20. dubna 2019 - 09:10:33  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2693
Registrován: 11-2006
Bdlm: Problém z toho dokáže udělat úřední šiml, pokud o něco takového požádáš. Je to jen kosmetická úprava, která nic neřeší a za kterou zbytečně vyhodíš peníze a navíc promarníš svůj drahocenný čas na Drážním úřadě.[wink]

Martin Ben:Bordel je ve znalostech veřejnosti, bohužel mnohdy i zaměstnanců všech složek na železnici. Nikoliv na skříni singrovky

Tohle jsem měl chuť napsat na margo poznámky uživatele obdivovatel železnice už včera. Ale kousl jsem se do jazyka. V právním vzdělání platí poučka -neznalost zákona neomlouvá. V tomto případě se to týká Zákona o dráhách č. 266/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů;
Vyhlášky č. 173/1995 Sb., ve znění pozdějších předpisů;
Směrnice 2008/57/ES (Směrnice o interoperabilitě evropského železničního systému);
Rozhodnutí (EU) 665/2011 (Prováděcí rozhodnutí o evropském registru povolených typů železničních vozidel).
http://www.spdz.estranky.sk/- stránka věnovaná M131.1443 (a nejen jemu)
Sobota, 20. dubna 2019 - 09:37:00  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2395
Registrován: 7-2017
já si myslím,že už se to zbytečně moc pitvá[wink]neřešte to
Sobota, 20. dubna 2019 - 15:14:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7494
Registrován: 9-2003
Martin ben a zeuke.. přesně tak [wink] Z depa Letohrad byl vůz M240.0028 předán Chemickým závodům Litvínov v lednu 1986[happy]
..pořádná mašina má kotel a komín..
Sobota, 20. dubna 2019 - 19:50:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2399
Registrován: 7-2017
[happy]důležité je že tu máme další pěknou provozuschopnou M 240[ok] navíc i vyvařenou,což je výborné a prodloužila se tím i životnost vozu...
Sobota, 20. dubna 2019 - 23:22:31  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1236
Registrován: 4-2009
ještěže se nedostala do ruky někomu kdo to dělá tzv. poctivě, to by se na ní dneska skvělo číslo M240.0528 po vzoru 831.183 aj., je to 183 a zároveň M262.1 [lol]

Bdlm: nojo a co z toho, tak by na podvěsech nebylo CZ ... 528 ale CZ ... 028. Taky bych řekl že je to zbytečný úřadování.
Sobota, 20. dubna 2019 - 23:31:07  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1237
Registrován: 4-2009
žádný závoj modrého dýmu, je to dravec [happy]
Neděle, 21. dubna 2019 - 07:59:18  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2402
Registrován: 7-2017
[ok]
Neděle, 21. dubna 2019 - 11:31:12  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2695
Registrován: 11-2006
Martin ben: Neboj, on se ten závoj časem objeví. Tatra v tomto směru nikdy nezklame.[biggrin]
http://www.spdz.estranky.sk/- stránka věnovaná M131.1443 (a nejen jemu)
Neděle, 21. dubna 2019 - 13:26:54  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2405
Registrován: 7-2017
[lol]
Sobota, 04. května 2019 - 09:59:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 851
Registrován: 5-2012
Dnešní M240.028 s Os18390 do Jemnice v Moravských Budějovicích.
Sobota, 04. května 2019 - 10:01:12  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2485
Registrován: 7-2017
to je pěkný snímek![ok][ok]
Pondělí, 06. května 2019 - 09:18:02  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 794
Registrován: 1-2015
No singrovky jsou moje srdcovka, vždycky se mi líbily. Jezdil jsem s ní vždycky odpoledne z Hlaváku na Zličín ještě v roce 2003. Nevíte někdo, kolik Singrovek bylo v pražském depu?
"Pravda zvítězí, ale dá to fušku."

Jan Masaryk
Pondělí, 06. května 2019 - 09:46:44  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 12196
Registrován: 4-2003
Pepan.1981

Myslím,že to bylo spíše lounské depo pod které patřily ,pokud se pletu vyvedtě me z omylu.

Jinak co tak koukám do fotek 030 ,035 ,046 ,056 ,057 ,110 ,114 Tyhle jezdily pak se tam bylo něco šrotoidního 099 mám na Kladně ,ale něco stálo i v Kralupech.

(Příspěvek byl editován uživatelem jnd.)
Pondělí, 06. května 2019 - 20:18:53  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2501
Registrován: 7-2017
v Kralupech myslím 21...a před tím ještě 63,64 a 107...co pamatuju
Pondělí, 06. května 2019 - 20:44:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 883
Registrován: 11-2006
113 v roce 2003 v Jindřichově ve Slezsku

Úterý, 07. května 2019 - 00:06:59  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6
Registrován: 12-2017
Pepan-singrovky z Phy hl.n. skončily s novým GVD v prosinci 2002,pokud si dobře pamatuji.
Pepi
Úterý, 07. května 2019 - 14:32:00  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 341
Registrován: 8-2008
Nasazovalo je DKV Louny - PJ Kladno.
843.004-3,843.005-0,843.007-6,843.009-2,843.015-9,843.016-7,843.017-5,843.018-3 Apolla z depa Chomutov
Úterý, 07. května 2019 - 21:08:32  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 138
Registrován: 2-2017
Tady je jedna pražská singrovka [wink]
Úterý, 07. května 2019 - 21:13:46  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 139
Registrován: 2-2017
Pokud vím, tak v roce 1996 z Karlových Varů byly určitě pod Prahu předány 820.024, 030, 068 do PJ Benešov u Prahy.
Tajemný_em
Úterý, 07. května 2019 - 21:52:19  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3810
Registrován: 5-2002
Kapr:
"Pokud vím, tak v roce 1996 z Karlových Varů byly určitě pod Prahu předány 820.024, 030, 068 do PJ Benešov u Prahy."

Tak jest, a s nimi ještě 46, 56, 57, 110. O rok pozdějc se stěhovaly z Čerčan/Benešova do Kralup (Kladna?), kde z původní početné flotily zbyly už jen 21 a 63. Potom se ještě Kralupy/Kladnem mihly varské 20, 35 a 99, ale to snad už byly jen vraky ke kanibalizaci a na středočeské tratě už se nepodívaly. Co jsem tenkrát (1997-konec provozu) ve vysledoval/odfotil ve "stč provozu": 21, 30, 46, 56, 57, 110, 114 (přišel z Krnova až v roce 1999). Ty ostatní už ne.
"Nepochválím-li se sám, nikdo to za mne neudělá." Jára da Cimrman
Úterý, 07. května 2019 - 22:09:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 140
Registrován: 2-2017
Tajemný em: 820 035 zasáhla do provozu na tratích kolem Prahy a na Semmering. Pamatuji si ji a fotil jsem ji u Rudné. Za pár dnů byla stažena z provozu, pro silnou korozi rámu a karoserie a tím i občasný kouř jdoucí od motoru do prostoru cestujících.
Úterý, 07. května 2019 - 22:36:40  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2510
Registrován: 7-2017
jojo...ta 114 dostala ty zásuvky
Středa, 08. května 2019 - 00:16:31  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 12200
Registrován: 4-2003
Kapr

No jo na ty pražsko-benešovské 820 jsem měl taky spadeno ,nicméně výsledek dosti podprůměrný.

První pokus reálně vyšel. Vyčteno z nějakých oběhů z papírového Krp nebo Dráhy ,že to na závěsu nějakého R pojede se stalo ,nicméně kommbinace krabičky od mýdla a rychlosti vlaku nedopadla zdárně. Ačkoliv musíte uznat ,že místipis se povedl [lame][kladivo][happy]

Pak už se nedařilo ,cyklovýlet do Struhařova na Vlašimku byl pouze s učastí řady 810. Otázka zní : Jelo to někdy na tu Vlašim nebo to bylo jen psaný v oběhu a nejezdilo ??

Pak jsem dostal třetí šanci ,sedím v Bystřici na lavičce ,určitě maximálně znaven cestou na kole očekávajíc nějaký špek v podobě řady 830 se sergejem na postrku ,a najednou něco jede ,ale tak rychle ,že tu projíždející 820 bez zastavení jsem fakt vyfotit nestihl ... [angry]



035 fPha mi párkrát jela



-------

A pološrot z Bene ... asi tam tehdá asistovala i zelená 720 087


Středa, 08. května 2019 - 01:37:21  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7
Registrován: 12-2017
JND-na Vlašimku jezdily(pokud byly provozní)v pátek 1 pár vlaků BN-Vl,v neděli 1 pár BN-T.Štěpánov,
viz kniha 120 let Benešov - Vlašim.
Rok před tím tam skotačila občas i 820,063.
Středa, 08. května 2019 - 08:30:44  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2511
Registrován: 7-2017
já jel jednou na burzu a v tom výtahu z Libně stály po dílnách tuším 114 a 46....
Středa, 08. května 2019 - 10:20:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3543
Registrován: 11-2007
Kladenskou 110 podhodily ve Veleslavíně.
Středa, 08. května 2019 - 10:22:07  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2513
Registrován: 7-2017
ták ano...ale ještě jsem ji chytil na vlaku v Hostivici
Tajemný_em
Středa, 08. května 2019 - 11:08:08  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3811
Registrován: 5-2002
Janek_lemoch:
"Kladenskou 110 podhodily ve Veleslavíně."
Jj, ale dorazilo ji až další vykolejení o cca půlrok později po tom Veleslavíně. Teď si nevzpomenu, jestli v Rudné nebo v Hostivici...
"Nepochválím-li se sám, nikdo to za mne neudělá." Jára da Cimrman
Středa, 08. května 2019 - 18:40:56  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2516
Registrován: 7-2017
jo to bylo to každý podvozek jinde[sad][sad]
Pondělí, 13. května 2019 - 22:17:41  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 982
Registrován: 5-2006
ke 46 a podvozkům - pěkná fotka na https://singrovky.karel-loko.net/fg/820-046b.htm

2. 6. 2007:
Úterý, 14. května 2019 - 15:26:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2538
Registrován: 7-2017
ano,to je ta fotka...
Sobota, 01. června 2019 - 11:56:15  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3553
Registrován: 11-2007
Singrovka 46 žije nebo je mrtvá? Díky
Sobota, 01. června 2019 - 12:13:02  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 12230
Registrován: 4-2003
Janek_lemoch

V Chomutově
Sobota, 01. června 2019 - 12:18:38  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3554
Registrován: 11-2007
Vím, ale je provozní nebo stojí?
Sobota, 01. června 2019 - 13:05:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2615
Registrován: 7-2017
stojí...po tom vyšinutí je nějak pokroucená...
Radar007
Neděle, 02. června 2019 - 12:23:22  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 469
Registrován: 7-2010
Co je v Chomutově, tak je nadobro mrtvé .........
Neděle, 02. června 2019 - 12:47:29  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2620
Registrován: 7-2017
to je fakt...
Bdlm
Neděle, 02. června 2019 - 14:25:43  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1727
Registrován: 3-2007
Tak ji poslem do srotu a sotousi budou spokojeni ne? Hele. Víte o tom nic a jenom plkate,ze zeuke.
Radar007
Neděle, 02. června 2019 - 15:26:34  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 470
Registrován: 7-2010
Bdlm: Bóďo tak nám pověz, co za posledních pár roků NTM nechalo zprovoznit ........ Já vím pouze o M124.001, co vozí papaláše ....... Podle mě, ty a tvoji kamarádi opravily a zprovoznily víc vozidel, jak celé slavné NTM.
Bdlm
Neděle, 02. června 2019 - 16:09:49  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1728
Registrován: 3-2007
Reagoval jsem na 46ku,pánové je na tom tak že už nikdy nevijede. Nebo si ji koupíš a můžeš ji zprovoznit. Já se potom před Tebou sklolním.
Neděle, 02. června 2019 - 21:12:01  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2622
Registrován: 7-2017
joo,Boďo[wink][lol]
Vechtr
Pondělí, 03. června 2019 - 07:47:21  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 139
Registrován: 12-2015
NTM není od toho, aby ta vozidla (a všechny další exponáty) zprovozňovalo, ale aby je zachovalo pro další generace.
Něcestujtě s papagájom, ujo Porubjak. Celú cestu čosi tára, cestujúcich sprosto ohovára.
Radar007
Pondělí, 03. června 2019 - 20:24:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 471
Registrován: 7-2010
Bdlm: Bohužel vím jak na tom špatně M240.0046 je. Kupovat jí rozhodně nehodlám, není to motor mého gusta .... Narážel jsem na něco úplně jiného .......
Neděle, 16. června 2019 - 14:11:13  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1495
Registrován: 9-2013
M240.0113, 810 435-8 a 742 135-7 v Lovosicích dne 14.6.2019:
Středa, 17. července 2019 - 19:30:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3585
Registrován: 11-2007
Přátelé, které Bixy byly přečíslovány na 50 54 29-29 357, 360 - 363, 366, 368 a 369? Díky
Nový příspěvek
     
  Text příspěvku:

  Uživatelské jméno:  
Pouze registrovaní
  Heslo:
  Přílohy:
  Volby: V příspěvku používám HTML kód
Odkazy (URL) v příspěvku automaticky aktivovat
  Akce:
, více zde.