Diskuse » Železnice » 720 a 721 - hektory « předcházející | další »

720 a 721 - hektory

dolů
hledání | obrázky (odtud | na mapě) | strom | 3 hod. | 1 den | týden | vzhled | nápověda
odhlášení | přihlášení | úprava profilu | registrace | seznam uživatelů | moderátoři
   diskuse  posl. autor příspěvků  stran  posl. příspěvek
Archivy starších příspěvků  zobrazit všechny (9)   
 
Předchozí roky: 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006
Archiv diskuse 720, 721 do 29. 4. 2019 zeuke 60 29. 4. 2019 18:11
Archiv diskuse 720, 721 do 29. 5. 2019 Petr165 60 29. 5. 2019 18:50
Archiv diskuse 720, 721 do 31. 7. 2019 Hubič 60 31. 7. 2019 01:29
Archiv diskuse 720, 721 do 11. 11. 2019 Manemb 60 11. 11. 2019 18:57
Archiv diskuse 720 a 721 - hektory do 08. 1. 2020 Herkules2016l 60 08. 1. 2020 08:59
Archiv diskuse 720 a 721 - hektory do 24. 4. 2020 Marťa_rak 60 24. 4. 2020 16:51
Archiv diskuse 720 a 721 - hektory do 30. 6. 2020 Jena 60 30. 6. 2020 22:23
Archiv diskuse 720 a 721 - hektory do 06. 10. 2020 Duš 60 06. 10. 2020 22:02
Archiv diskuse 720 a 721 - hektory do 15. 11. 2020 Statistik 60 15. 11. 2020 21:17
   autor příspěvek
Neděle, 15. listopadu 2020 - 21:37:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7277
Registrován: 5-2010
ale Secheza je fakt jen v Lovosicích no to jsem taky psal, že jen Lovosice.
nepleť do toho Záluží to jsem psal jako odpověď, jak se jmenovala dříve v těch letech kdy tam došel hektor chemička v Litvínově a to sedí.
Názvy továrny: Sudetenländische Treibstoffwerke AG Oberleutensdorf (S.T.W.), později chemické závody Záluží u Litvínova, v období 1946 - 1962 Stalinovy závody Záluží u Mostu, CHEMICKÉ ZÁVODY CHZ ČSSP s.p. Litvínov-Záluží, CHEMOPETROL a.s. Litvínov dnes Unipetrol RPA Litvínov.
Statistik
Neděle, 15. listopadu 2020 - 21:44:26  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6751
Registrován: 6-2004
Jo, tak to jo, já o psal koze Secheze, a ty o voze, vlastně mašině dodané do SZ. [happy]
Maršál
Pondělí, 16. listopadu 2020 - 07:51:32  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7920
Registrován: 1-2010
Statistik:
"Severočeské chemické závody = zkráceně Secheza. Nechávám stranou, že se to tak oficiálně snad nikdy nejmenovalo, ale to je detail. Hlavně si ale konečně ujasni ty národní a státní podniky, protože v tom fakt těžce plaveš a všude, kde s tím tapetuješ, to máš blbě. Zákon o státním podniku sice vzniknul už za dřívbylolípu, ale začal platit až v roce 1988. Do té doby tahle právní forma nebyla, až na nějaké ojedinělé pokusy, které nebudeme řešit. Od roku 1948 tu byly národní podniky, koncernové podniky/koncerny/trusty a účelové organizace. Vedle nich za socíku existovalo i pár akciovek, což byly ale na jedné straně účelově založená pozdější "pé-zet-óčka" (PZO) a vedle toho pár trpěných soukromých se zahraničním kapitálem, platících za to ale těžké výpalné do socialistické státní kasy a beztak povinně podřízených některému socialistickému PZO zejména v obchodní činnosti."

Díky.[ok][wink]
T 478 1.,2. nejlepší lokomotivy u ČSD.[masinka][masinka][jidlo][vypravci][satan]
Cobram
Neděle, 22. listopadu 2020 - 19:12:25  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 316
Registrován: 10-2019
Poprosil bych o radu týkající se přeznačení Hektorů a Velkých Hektorů ze starého značení na nové.

U těchto řad je to systémově víceméně jasné:
(jestli jsou i tady nějaké odchylky u jednotlivých kusů, tak o to mi nejde, to nechci řešit)

T 435.0 pro ČSD = 720
T 435.05 pro průmysl = 720.5
T 458.1 pro ČSD = 721
T 458.15 pro průmysl = 721.5
T 458.0 pro ČSD, široký rozchod = 721.8

Ale jedná se mi o tyto řady, nevím jak byly přeznačeny tyto řady:

T 435.04 pro ČSD, široký rozchod (5 kusů T 435.0495 až 0499) = ???
T 458.05 pro průmysl, široký rozchod (7 kusů T 458.0501 až 0507) = ???

Předem díky za informace.
Pondělí, 23. listopadu 2020 - 11:38:59  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 15
Registrován: 3-2018
Upravil bych vývoj označení T458.0 -> 721.8 s mezi označením T458.5.
Tudíž správně T458.0 -> T458.5 (3 stroje, zbytek -> T458.1) -> 721.8

No a co se týče T435.04 se snad nedožily UIC označení v provozu a byli i přerozchodovány a nezměnilo se jim snad ani označení. Tudíž T435.04 měly do konce.
T458.05 ty mám dojem neprošly fyzicky přeznačením a papírové označení nevím jestli podlehlo UIC nebo zůstalo nezměněné. Do dnes tedy fyzicky označeny T458.05 popř. T458.55 jako čmeláci T669.55.
Pokud by někdo další věděl doplnit budu rád. Mám trochu mezery ve znalosti.[proud]

(Příspěvek byl editován uživatelem kubikczech.)
Pokud stroj tak leda z ČKD.[proud]

Projektuju i kolejiště s tématem Lokomotivky ČKD.
Pokud tě to zaujalo tak se podívej na stránky o postupu realizace:
https://www.facebook.com/%C4%8CKD-Lokomotivka-Mod-Kol-126400549155509
Cobram
Pondělí, 23. listopadu 2020 - 12:48:58  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 318
Registrován: 10-2019
kubikczech:
Díky, to by dávalo smysl. A vysvětlovalo by to, proč se mi k přeznačení těchto pár kusů nikde nepodařilo nic dohledat.
Tajemný_em
Pondělí, 23. listopadu 2020 - 16:41:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4129
Registrován: 5-2002
Ač to možná zní neuvěřitelně, s výjimkou T435.0496 ([smrt] 1984) se přeznačení na UIC čísla dožily všechny původně širokorozchodné T435.04: 720.495 zrušen 1990, 720.497 zruš. 1992, 720.498 zruš. 1994 a 720.499 zruš. 1989. Poslední tři jmenované měly UIC číslo stříklé na kabině. Klasické tabulky asi nedostala žádná, vzhledem k perspektivě dalšího provozu.
"Nepochválím-li se sám, nikdo to za mne neudělá." Jára da Cimrman
Cobram
Pondělí, 23. listopadu 2020 - 17:03:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 319
Registrován: 10-2019
Tajemný em:
Díky za informaci.
Tak přece jenom to byla ta logická varianta, že když T 435.05 byly přeznačeny na 720.5, tak T 435.04 byly přeznačeny na 720.4. O téhle variantě jsem uvažoval od začátku, protože mi přišla nejsmysluplnější, ale nikde se mi nepodařilo dohledat žádné fotky kusů s označením 720.4.
Tak jsem zase o něco vzdělanější. Díky.
Středa, 02. prosince 2020 - 11:36:20  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 9530
Registrován: 6-2006
Pátek, 04. prosince 2020 - 21:19:38  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 997
Registrován: 7-2017
Osmdesátá léta na Kladně
Pátek, 11. prosince 2020 - 17:12:56  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1001
Registrován: 7-2017
Našel jsem jednu ČME2 v Čopu (1984), tak jí sem šoupnu.
Statistik
Pátek, 11. prosince 2020 - 23:07:40  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6758
Registrován: 6-2004
Viki59: dobrá je i ta VME1. Na jihu SSSR jich bylo jen pár, hlavně v Brestu, ale na Ukrajině tedy moc ne. Docela by bylo zajímavé identifikovat, která konkrétně to byla.
Sobota, 12. prosince 2020 - 10:55:33  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1002
Registrován: 7-2017
Statistik: druhý pokus. Lépe to asi už nepůjde.
Sobota, 12. prosince 2020 - 13:25:49  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 523
Registrován: 1-2017
Když si u toho čísla zvětšíte kontrast, tak výsledek ukazuje na XXX.X31. Typové označení je jasné a zbývající číslovku lze doplnit podle nátěru - tenhle červeno žlutý měly lokomotivy 2xx. Lze dohledat fotky čísel 227 a 233, jejichž nátěr je stejný, takže bych se přikláněl k tomu, že jde o lokomotivu ВМЭ1-231.
Sobota, 12. prosince 2020 - 13:28:23  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 524
Registrován: 1-2017
Ještě přidám to číslo:


A poměrně známý barevný snímek 233
odkaz
Pondělí, 14. prosince 2020 - 08:47:44  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1051
Registrován: 10-2008
A hektor asi 506, že ? .... I když .... Bylo jich tolik ?

(Příspěvek byl editován uživatelem Sebu.)
Pondělí, 14. prosince 2020 - 09:58:24  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1003
Registrován: 7-2017
Sebu: ano je to 506. V knize Fenomén ČME3 je foto z depa Čop. Jinak jich bylo dodáno do SSSR 522 kusů.
Úterý, 15. prosince 2020 - 21:27:40  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1055
Registrován: 10-2008
Tak to je dobré .... Já ho tam mám jako topírenský posun .... a už těch 1984 je jako v konvoji na zrušení, natož stav v tom 2015 :-)
Statistik
Středa, 16. prosince 2020 - 16:12:19  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6773
Registrován: 6-2004
Viki59: díky.
Jussi: já tam vidím VME1-291. Ta byla moldavská (i tak není vyloučeno, že byla z nějakého důvodu v Čopu).
Středa, 16. prosince 2020 - 17:35:30  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 526
Registrován: 1-2017
Statistik: A o té 231 se něco ví? Ono v roce 1984 už bude asi těžké zjistit, kde která byla. Pochopil jsem, že v tu dobu byly těžce na ústupu a dosluhovaly zejména na pracovních (stavebních) vlacích... Jinak 291 mě taky napadla, ale zdá se mi to tak na 75% jako 231. Chtělo by to najít fotku alespoň jedné z nich z té doby.

Mimochodem, na netu se dá dohledat snímek těchto lokomotiv jezdících u Kima. Jsou zajímavé, protože je přestavěli na elektrické. Otázkou je, zda jsou ještě v provozu, ale rozhodně relativně nedávno byly.
Pátek, 18. prosince 2020 - 19:51:15  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 90
Registrován: 9-2017
Ahoj, stavím si model jednoho z prvních Hektorů pro ČSD. Zajímalo by mě, kdy lokomotivy dostaly ty boční "sukně" podél nádrže, a kdy došlo k doplnění žaluzií nad větrák a "zahrádky" chladiče oleje na střechu. Tedy do kdy přibližně mohly stroje vypadat tak, jako dnes 003. Taky jsem si všiml, že měly lokomotivy úplně jiné čelníky, alespoň na výrobních fotografiích. Fotka 002 na plzeňských strojvůdcích ukazuje na sjednocení s pozdějšími stroji poměrně rychle po dodání.
Statistik
Pátek, 18. prosince 2020 - 20:17:04  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6784
Registrován: 6-2004
A o té 231 se něco ví?

Dostupné ex-SSSR weby a diskuze o 231 mlčí. Osobně to tipuju na Ukrajinu (Jižní dráhu) nebo Bělorusko, kam tyhle série chodily, ale je to fakt tip. Anebo se poptat u Maďarů - žije tam pár "statistiků", kteří produkci Ganzu mají docela zmáknutou.
Statistik
Pátek, 18. prosince 2020 - 20:18:59  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6785
Registrován: 6-2004
Mimochodem, na netu se dá dohledat snímek těchto lokomotiv jezdících u Kima. Jsou zajímavé, protože je přestavěli na elektrické.

Pokud mně je známo, ta fotka je jen jedna, navíc nevalná, ale DVM4 se smetáky a se severokorejskou lokací na té fotce opravdu je. Ale nic víc o nich nevím.
Pátek, 18. prosince 2020 - 22:10:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7980
Registrován: 12-2011
Ty fotky ze Sajuzu jsou parádní. To tenkrát musel být pěkný adrenalin fotografovat Dráhu ve velké zemi.
Pátek, 18. prosince 2020 - 22:59:53  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 527
Registrován: 1-2017
Statistik: Já jich znám víc [happy] Hledal jsem fotky severokorejských bobin, v čemž jsem moc úspěšný nebyl (kupodivu v roce 2016? je tady na Káčku někdo dohledal, existovaly stále minimálně 3, každá úplně jiná). Vedlejším produktem byly fotky různých jiných verglů. Tu "ošklivou" fotku na ruském fóru jsem našel až teď. Ale mrkni na tuhle: odkaz
Jinak je to rok 2016 :-)
Pátek, 18. prosince 2020 - 23:35:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1010
Registrován: 7-2017
Našel jsem ještě jednu ČME2 někde mezi Moskvou a Charkovem.
Sobota, 19. prosince 2020 - 13:31:02  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 369
Registrován: 4-2019
Něco poměrně čerstvého ze Severní Koreje je zde

(Příspěvek byl editován uživatelem Stašek.)
Cobram
Sobota, 19. prosince 2020 - 19:26:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 327
Registrován: 10-2019
Jenom pro ujištění - ty korejské lokomotivy 5007, 5163, 5166, 5206, 5223, 5279, 5287 na fotkách v tom odkazu jsou ty Škodovky z desetikusové série 22E z roku 1958, a nebo jsou to lokomotivy od jiného výrobce ?
Ještě jsem dříve na netu dohledal čísla 5105 a 5272, desáté číslo mi chybí.
Sobota, 19. prosince 2020 - 19:37:23  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 531
Registrován: 1-2017
Ne, jedná se o Red Flag vyrobené v DPRK - viz odkaz

Z článku plyne, že byly postaveny na základě technologií od Škody. Dále by v Koreji měly být lokomotivy více podobné naším 141, které byly také stavěny na místě.

Původní 22E jsou zachyceny v posledních letech 3. Aktuálně dohledám pouze 2 - odkaz a odkaz 2
Cobram
Sobota, 19. prosince 2020 - 20:06:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 328
Registrován: 10-2019
Jussi:
Díky za odkazy a za vysvětlení, mě na tom právě bylo divné, že jsou to šestikoláky. A nějak se mi k tématu těch našich lokomotiv v Koreji nedařilo nic dohledat.
Díky
Sobota, 19. prosince 2020 - 21:22:09  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1368
Registrován: 3-2011
Cobram: dávnejšie som vkladal buď fotku, alebo odkaz z fotobanky TASR, kde bola fotená nejaká E499 v Čiernej n/T určená pre KLDR. Treba si otvoriť stránku vtedy.tasr.sk a pohľadať.
E pericoloso sporgersi - Nicht hinauslehnen - Не высовываться - Ne pas se pencher au dehors

Cobram
Sobota, 19. prosince 2020 - 21:24:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 329
Registrován: 10-2019
Fero:
Díky, zkusím.
Sobota, 19. prosince 2020 - 21:38:30  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 532
Registrován: 1-2017
Tahle je ta třetí, vypadá z nich asi nejlíp :-)
odkaz
Sobota, 19. prosince 2020 - 23:08:35  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3753
Registrován: 11-2006
Cobram:prekládka v ČnT
http://www.spdz.estranky.sk/- stránka věnovaná M131.1443 (a nejen jemu)
Neděle, 20. prosince 2020 - 17:59:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 374
Registrován: 4-2019
720 524-8 Teplárna Otrokovice, a.s., Brno dn 20.11.2007
Úterý, 22. prosince 2020 - 21:07:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1015
Registrován: 7-2017
Cobram: Něco Hektorů z Popradu (1989)

T 435.0498


T 435.0497


T 435.0495

Středa, 23. prosince 2020 - 15:23:39  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1077
Registrován: 10-2012
zdroj: net
Středa, 23. prosince 2020 - 16:45:15  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3773
Registrován: 11-2006
Balašicha(211,442) a Železnodorožnyj(280) jsou už asi posledními ruskými lokalitami s provozem ČME2.
http://www.spdz.estranky.sk/- stránka věnovaná M131.1443 (a nejen jemu)
Středa, 23. prosince 2020 - 19:12:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1078
Registrován: 10-2012
Tak tady ještě ta 280 + 121 (z netu)
Středa, 23. prosince 2020 - 21:25:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 20787
Registrován: 3-2005
[jidlo][jidlo][jidlo][jidlo][satan]
Čtvrtek, 24. prosince 2020 - 10:07:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 20794
Registrován: 3-2005
Pozná někdo o jaký stroj se jedná?
Pátek, 01. ledna 2021 - 19:40:59  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 383
Registrován: 4-2019

721 524-7 SD-Kolejová doprava a.s., Brno dn 28.12.2007
Sobota, 09. ledna 2021 - 18:39:04  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 373
Registrován: 12-2017
721 113 odstavená v Kolíně se dvěma kočáry

Čtvrtek, 21. ledna 2021 - 11:18:46  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1062
Registrován: 6-2005

Trance 4 ever[pozor] www.mixcloud.com/LubosNovak\ 2 hot [blesk]
Již 15 let na k-repu[jidlo][kladivo]



Vladimír_b
Čtvrtek, 21. ledna 2021 - 12:34:20  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2876
Registrován: 6-2008
Ad. 002 první motorové depo Libeň...
Pondělí, 01. února 2021 - 15:36:05  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1558
Registrován: 1-2010
Dnes bylo možné v Nymburce spatřit tento stroj.
Úterý, 02. února 2021 - 21:17:04  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 13575
Registrován: 4-2003

Sobota, 06. února 2021 - 18:45:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4909
Registrován: 5-2002
No, docela odvaha jezdit takto s mašinou bez vnějšího 12-ti místného označení...
Doporučuji takto opravdu [nene]
www.prototypy.cz - Stránky, které vytváříte Vy všichni!
UPOZORNĚNÍ: Pokud najdete na stránkách O prototypech chybu, opravdu nepomůže, když budete po diskuzích šířit, že Kolmačka má toto a tamto špatně. Pomoci může jedině to, když mi napíšete CO je špatně a JAK je to správně...
Sobota, 06. února 2021 - 19:12:29  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 808
Registrován: 9-2012
12-ti místne číslo tam je. Doporučuju návštěvu očního
Sobota, 06. února 2021 - 19:52:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4910
Registrován: 5-2002
Mlaďas - tak to jenom dobře a jsem rád, že je závada jen na mé straně (čekal bych od 8 cm číslic, že budou na takové fotce lépe vidět). [wink]
www.prototypy.cz - Stránky, které vytváříte Vy všichni!
UPOZORNĚNÍ: Pokud najdete na stránkách O prototypech chybu, opravdu nepomůže, když budete po diskuzích šířit, že Kolmačka má toto a tamto špatně. Pomoci může jedině to, když mi napíšete CO je špatně a JAK je to správně...
Neděle, 07. února 2021 - 15:36:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1343
Registrován: 7-2009
Nedávno se něco podobného řešilo v sekci o lokomotivách 700-799.
Majitel si dá tu práci, že opraví nebo zrenovuje lokomotivu do historicky věrného stavu a opatří ji čísly 700.xxx apod., což je, bohužel, nedostatečné.
Rozmohl se nešvar mezi šotouši a třídními nepřáteli práskat toto Drážnímu úřadu... a je zle!
Proto se poslední dobou z mašin hojně sundávají cedule a číslo je buď napatronováno někde na vozidlo ve formátu CZ-ABC 97547xxxxxx-x, nebo vyznačeno na místě původní tabulky s číselným označením. Viz šok z beztabulkových vozidel dopravce JKS a zbytečné osočování z krádeže v téže diskuzi...
Neděle, 07. února 2021 - 17:57:44  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1907
Registrován: 11-2005
aneb Dřív bylo líp.
Má to tam takhle[wink]:

Dejte mi moc ovládat měnu národa a bude mi jedno, kdo tvoří zákony. - M. A. Rothschild
MJ + DM = Black Celebration
Statistik
Pondělí, 08. února 2021 - 01:43:57  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6858
Registrován: 6-2004
No, tos jim asi moc nepomoh, protože ani takhle to není celé. Rosťa určitě zavře obě oči, případně lze dotyčné "hříšníky" lehce upozornit nějakou lidsky přijatelnou formou, aby si to dali do kupy, koza se tudíž nažrala a vlk zůstal celý.[wink]

Ale jestli se to tady či jinde opravdu hemží "charaktery", co jsou ochotni jít někoho za tohle naprášit na úřad, tak jsou to u mě teda echt lidské svině.
Pondělí, 08. února 2021 - 07:41:34  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 9597
Registrován: 6-2006
A jaká hrozí pokuta?
Středa, 10. února 2021 - 15:58:23  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 13589
Registrován: 4-2003

Čtvrtek, 11. února 2021 - 09:13:46  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4
Registrován: 1-2021
Zdravím, mám otázku ohledně 720.016-5. Jestli je opravdu sešrotovaný jak píšou, a nebo jestli ještě žije, ale je někde uschovaný, předem díky za odpověď.
Čtvrtek, 11. února 2021 - 09:50:59  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 28
Registrován: 4-2020
Ondra P.: 016 byl opravdu sešrotován předloni na jaře.

(Příspěvek byl editován uživatelem labskyjouda.)
Marcel_s
Pátek, 12. února 2021 - 00:08:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 238
Registrován: 3-2007
Dnes vyfocen 721 519-7 před stanicí Libice nad Cidlinou

Moje fotky na K-reportu
Pátek, 12. února 2021 - 15:02:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 361
Registrován: 5-2012
T435.0108 v Polepech 9.2.2021[fotic]
Pondělí, 15. února 2021 - 17:30:32  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1571
Registrován: 1-2010
Odpočívající stroje 721.113 a 721.081, zachycené včera v Kolíně
Pondělí, 15. února 2021 - 18:01:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 419
Registrován: 4-2019

720 097-5 PASO v Modřicích, 25.2.2008
Pátek, 19. února 2021 - 18:33:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 432
Registrován: 4-2019

"Indická" 721 545-2 TRAMO RAIL u Níhova, 7.3.2008
Nový příspěvek
     
  Text příspěvku:

  Uživatelské jméno:  
Pouze registrovaní
  Heslo:
  Přílohy:
  Volby: V příspěvku používám HTML kód
Odkazy (URL) v příspěvku automaticky aktivovat
  Akce:
, více zde.