Diskuse » Železnice » 700, 701, 702, 703, 704, 708, 709, 794, 797, 798 a 799 » Archiv diskuse 700, 701, 702, 703, 704, 708, 70... do 21. 3. 2019 « předcházející | další »

Archiv diskuse 700, 701, 702, 703, 704, 708, 70... do 21. 3. 2019

dolů
hledání | obrázky (odtud | na mapě) | strom | 3 hod. | 1 den | týden | vzhled | nápověda
odhlášení | přihlášení | úprava profilu | registrace | seznam uživatelů | moderátoři
   autor příspěvek
Středa, 13. února 2019 - 21:51:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3196
Registrován: 2-2005
jojo, po osmé vyrazila z vlečky [happy]
Švestková dráha - Lokálky Českého středohoří
Kdo si nechce hubu spálit, musí mlčet, nebo chválit. (K.H.B.)

ICQ 264305638
Pátek, 15. února 2019 - 20:31:15  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 280
Registrován: 8-2014
Dnes v rychlosti a jen mobilem ve Škodovce.
Sobota, 16. února 2019 - 17:56:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2651
Registrován: 11-2006
Ty "zimní doplňky" na čele jsou dost velká improvizace. [biggrin] Přesto předpokládám, že svůj účel to splnilo.
http://www.spdz.estranky.sk/- stránka věnovaná M131.1443 (a nejen jemu)
Neděle, 17. února 2019 - 18:59:37  
Moderátor
Číslo příspěvku: 16103
Registrován: 11-2005
Existuje mnoho nepodložených informací, že do Albánie byly dodány dvě lokomotivy T211.0. Respektive jedna byla dodána určitě a to T211.0455. To číslo by se si možná mohlo dát do uvozovek, neboť fyzicky ta lokomotiva nesla jen označení 455. Byla vyrobena pod číslem 4420 a dodána v roce 1958. To vše lze dohledat. Dle dostupných informací byla ještě v roce 2001 viděna v depu Durrës.

A pak je tady lokomotiva T211.0454, fyzicky označená 454, o které seznam vyrobených lokomotiv mlčí. Zatímco 455 je viditelná na dokumentu z výstavby železnice v Albánii, o 454 žádný obrazový záznam nebylo možné dohledat. Až jsem se shodou okolností se proklikal do hloubi FB, a narazil jsem na tyto dvě fotky. Existence a působení lokomotivy v Albánii je potvrzena.


Statistik
Neděle, 17. února 2019 - 23:44:29  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6229
Registrován: 6-2004
Fotky fakt super, jen ty vyfabulované "kryšpíny" bych dal ne do uvozovek, ale rovnou smazal. Je to zavádějící a nesmysl.
Radar007
Pondělí, 18. února 2019 - 21:56:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 449
Registrován: 7-2010
Šari: A o provozu T211 v Bulharsku se něco ví ? Tuším, že tam měli řadu 6 .
Středa, 20. února 2019 - 23:06:03  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1572
Registrován: 5-2007
701 775-9 Vendelín se dnes proháněla po žst. Adamov, dávajíc dohromady soupravu prázdných rumunských vozů co před pár dny dovezly plechy na vlečku fy. Respono. Po vlečce je ještě nalozene minulý týden šoupalo něco většího šedýho, co jsem nestačil při průjezdu rozluštit:-)


(Příspěvek byl editován uživatelem Jarda Krapas.)

(Příspěvek byl editován uživatelem Jarda Krapas.)
Čtvrtek, 21. února 2019 - 11:57:33  
Moderátor
Číslo příspěvku: 16115
Registrován: 11-2005
Radar: Nemám tušení. Ale to šlo do průmyslu, ne?
Radar007
Čtvrtek, 21. února 2019 - 15:16:16  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 450
Registrován: 7-2010
Šari: Nevím, mám jen jedno mizerné foto.......

Pátek, 22. února 2019 - 10:48:55  
Moderátor
Číslo příspěvku: 16117
Registrován: 11-2005
Nevím. Ale zdá se mi, že jsem to někdy už hledal a mělo to být v nějaké cementárně.
Statistik
Pátek, 22. února 2019 - 11:20:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6245
Registrován: 6-2004
Jedna bulharská BN150 se mihla i v jednom bulharském filmu.
Sobota, 02. března 2019 - 22:02:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 42
Registrován: 9-2016
Od 1.3.2019 začala ohlášená rekonstrukce žst. Letohrad. Už dnes 2.3. začali první práce na sundávání trolejového vedení a betonování základů stožárů. V prostoru kolejiště se pohybovali lokomotivy 749.254-9 , 797.705-1 a polská T448p-035.

Nejhorší je smrt z nudy, proto jsem furt v . . .
Pondělí, 04. března 2019 - 13:08:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 518
Registrován: 9-2009
703.514 před 11ti lety a nyní.
Ta vyhořelá kapota v pozadí je její.
www.m274.cz
Sobota, 09. března 2019 - 11:26:02  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 95
Registrován: 5-2010
uhláky PSŽ na rozpálení v sokolnickém kovošrotu



...a mechnika při odvozu posledních vozů pod autogen

Sobota, 09. března 2019 - 12:39:24  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 108
Registrován: 12-2014
Mašinka do Maďarska. https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/52608878_2638122852 870139_3504495332723523584_o.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent-prg1 -1.xx&oh=0a7145494decbac947cbcbdf3195ddac&oe=5CDB9BD3
Maršál
Sobota, 09. března 2019 - 15:05:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7343
Registrován: 1-2010
Juso už prodává? Nebo ji tam bude provozovat?
T 478 1.,2. nejlepší lokomotivy u ČSD.[masinka][masinka][jidlo][vypravci][satan]
Sobota, 09. března 2019 - 16:11:32  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 109
Registrován: 12-2014
Spíš jen pronájem.
Sobota, 09. března 2019 - 22:43:35  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7466
Registrován: 9-2003
Z facebooku.. vagonka Česká Lípa

..pořádná mašina má kotel a komín..
Neděle, 10. března 2019 - 08:46:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 96
Registrován: 5-2010
...také přihodím jednu Kalugu

Neděle, 10. března 2019 - 10:52:21  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 650
Registrován: 10-2007
Kaluga kdysi bývala i v ADASTu Adamov.

foto ze starší diskuze od přispěvatele Pene

Pro úplnost ještě doplním informace z původního příspěvku:
"U první fotky si nevšímejte popisku, je tam uvedeno špatné číslo lokomotivy."
(správná čísla byla: prasátko 702.557-0, kaluga 706.538-6)

(Příspěvek byl editován uživatelem Joe.)
jagg
Pondělí, 11. března 2019 - 17:45:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 642
Registrován: 5-2012
Prasátko, co pomáhalo budovat elektrifikované zítřky v NDR. Asi Stralsund, asi 1988, prý BN150.
Maršál
Pondělí, 11. března 2019 - 18:17:04  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7348
Registrován: 1-2010
Hezké. Je zajímavé, že má na boudě ČSD?[proud]
T 478 1.,2. nejlepší lokomotivy u ČSD.[masinka][masinka][jidlo][vypravci][satan]
Pondělí, 11. března 2019 - 18:28:39  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1205
Registrován: 7-2017
Maršál:
"Hezké. Je zajímavé, že má na boudě ČSD?[proud]"

Ten vůz za ním taky. Soudruzi z EŽ, n.p. zřejmě poslali na výpomoc soudruhům z NDR celý montážní vlak TV. Oni je za reálného socialismu mimochodem posílali na stavby nejen do NDR, ale i do Maďarska a bývalé Jugoslávie...
Pondělí, 11. března 2019 - 20:06:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 97
Registrován: 5-2010
Dnes premiéra nákl.dopravce ČDC v Brně-Chrlicích na vlečku RAVEN (býv.Prefu) s Legem 708.006 a jedním plošinovým vozem na vykládku - zítra odvoz vyloženého vozu cca. 8-10h.

Firma SEP s Prasátkem 701.698 a dvěma vozy jela 28.února na tuto vlečku naposledy.

Čtvrtek, 14. března 2019 - 18:09:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 49
Registrován: 9-2016
žst.Letohrad - na nádraží bylo včera 13.3.2019 toto odstaveno. Tak jen dokumentačně.

Nejhorší je smrt z nudy, proto jsem furt v . . .
Pátek, 15. března 2019 - 20:16:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 98
Registrován: 5-2010
Dnes opět obsluha vlečky Raven v Brně-Chrlicích dopravcem ČDC



...a vzpomínka na loko SEP


+ mobil kvalita
Sobota, 16. března 2019 - 20:14:58  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 12067
Registrován: 4-2003

Sobota, 16. března 2019 - 22:33:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 651
Registrován: 10-2007
Lokotraktor: Díky za info, Vaše reporty jsou super [happy]

Zajímalo by mě, z jakého důvodu Raven přešel ke Cargu?
Neděle, 17. března 2019 - 11:11:05  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 100
Registrován: 5-2010
Joe:
Ptáte se dobře, ale na nesprávném místě.
Zkuste se zeptat třeba někoho z ČDC, nebo nejlépe z RAVENu.

Jsem rád, že jsem stihl několik fotek na této vlečce s prasátky[fotic] firmy SEP.
Avšak na dvě V60 jsem to štěstí neměl, protože v době jejich provozu jsem měl úplně jiné starosti.


...a dodatečně se omlouvám za nekvalitní fotky z mobilu
Neděle, 17. března 2019 - 16:52:05  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 652
Registrován: 10-2007
Díky... Žádné foto V60 z Prefy jsem taky bohužel neviděl. Fotky V60 znám jen z modřické Ferony nebo bývalých Papíren ve Šlapanicích.
Neděle, 17. března 2019 - 18:58:04  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 101
Registrován: 5-2010
Není zač Joe.
A to byly V60 v Chrlicích dvě - jedna na sile a druhá na Prefě.
Ani Rosničku T 334 nemám[sad] zdokumentovanou...

Ze Šlapanic jsem viděl foto Karkulky a video s Rosničkou ještě na VHS.
Neděle, 17. března 2019 - 19:40:12  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2082
Registrován: 7-2003
Rosnička na vlečce papíren ve Šlapanicích? Vím jen o T211, Fauru, V60 a nakonec 726.549. Mohl bych poprosit o bližší info (období a konkrétní stroj). Díky.
Neděle, 17. března 2019 - 19:46:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 653
Registrován: 10-2007
Zajímavé... stále je co objevovat [fotic]

Přikládám foto V60 ze Šlapanic (z CD sbírky Jiřího Tesaře).

Neděle, 17. března 2019 - 20:11:02  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 960
Registrován: 7-2009
Tomaseq

Předem se omlouvám za svou nevědomost !
Karkule ve Šlapanicích jezdily blahé paměti dvě.
Rosničku na vlečce papíren Šlapanice možná na chvíli dodal LokoTrans, to by i celkem sedělo.
Ale co ten Faur ? Zajímám se o tyhle dunihlavy už nějakých 20 let, ale o papírnách a Fauru jsem v životě neslyšel ! Číslo faura nebo fotka ???
Neděle, 17. března 2019 - 20:41:12  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2083
Registrován: 7-2003
No budu upřímný, toho Faura mám jen z doslechu. Může být, že si ho někdo spletl s V60.
Co jsme kdysi s Joem dopátrali, byli tam tyto konkrétní stroje :
T211.0863
716.535
726.549
Neděle, 17. března 2019 - 21:00:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 103
Registrován: 5-2010
Díky všem za doplnění.
Ve Šlapanicích byly Rosničky také dvě (cca rok 1996), avšak jezdila jen 710.770 a druhá 710.865
byla údajně jen přeprodej.
Snad ty čísla mám dobře...?!

Také bych rád viděl V60ky z Chrlic - ovšem, jestli foto existuje...?

Jinak koncem roku 2018 začalo zastřešování nad kolejemi v místě vykládky na vlečce RAVEN.
Neděle, 17. března 2019 - 21:02:57  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1238
Registrován: 7-2017
V 80. letech měly Brněnské papírny Šlapanice vlastní V60 a jako zálohu si v případě potřeby půjčovaly od ČSD karkulu z Maloměřic. Ale už si nepamatuju, které tam sloužily... Mohla být jedna z nich T 444.1083?
Neděle, 17. března 2019 - 21:44:44  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 961
Registrován: 7-2009
Moje poznatky ze Šlapanic jsou následující :
T 211.0863 - měla jezdit u TSS Hulín, o nasazení v papírnách mi není nic známo, ale nevylučuji...
716.535 - jasně, ta tam brumlala řadu let
T 444.1549 - to je taky tutovka, sám jsem ji viděl posunovat v létě 1993 ve stanici, šrot 1995
T 444.1046 - prodána od ČSD LD Maloměřice do papíren, šrot rovněž 1995
T 444.1083 - netuším, ale měl ji pronajatý LokoTrans, takže nasazení v papírnách není vyloučeno
710.770 - rovněž zde díky LokoTransu mohla jezdit, já osobně ji viděl v TOS Kuřim
710.865 - ta by měla být ex VŽ Ostrava, o působení v papírnách nevím nic
Každopádně jako východočech nemůžu mít na 100% přehled o všem, co se tam šustlo, tudíž jakékoliv další poznatky osobně uvítám !
Neděle, 17. března 2019 - 21:59:29  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 654
Registrován: 10-2007
Díky všem za informace.

Šlapanické prasátko jsme našli ve vlečkovém provozním řádu z roku 1980:


V Chrlicích na Silu byla V60 č. 17539 a rosnička T334.0943; v Prefě pak V60 č. 17647.

(Příspěvek byl editován uživatelem Joe.)
Neděle, 17. března 2019 - 23:03:07  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1239
Registrován: 7-2017
Joe:
" Šlapanické prasátko jsme našli ve vlečkovém provozním řádu z roku 1980."

V letech 1987-89, kdy jsem v papírnách pracoval, tam určitě žádná T 211.0 nebyla.

I můj dotaz na na karkulu se týkal těch let, takže info o Lokotransu je v tomto ohledu irelevantní. Tou 1046 bych si úplně jistý nebyl, podle tohoto zdroje
http://www.ld-trutnov.cz/vozidla/ruseni-vozidel/ruseni-vozidel-19 84/
byla zrušena už v roce 1984. A čmeláci v 80. letech na vlečku vůbec neměli přechodnost. Ta přechodnost je snad uvedena v PPŘ...?

Edit: Nemohla to být T 444.1048? Ta v Brně taky sloužívala.

(Příspěvek byl editován uživatelem dědek_hank.)
Pondělí, 18. března 2019 - 06:54:24  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 110
Registrován: 7-2017
Na vlečce v Bardějově červené prasátko neznámého čísla(na stanovišti je čitelné T211065x).Za ním rosnička také neznámá.V remíze stála další rosnička tmavší zelené barvy(zřejmě T334.0712).
Pondělí, 18. března 2019 - 07:52:55  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 655
Registrován: 10-2007
Díky za doplnění, je možné že tam T211.0 byla krátce... nebo vůbec [happy]
Pondělí, 18. března 2019 - 09:04:38  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 328
Registrován: 8-2006
To prase (číslo 0863) ve Šlapanicích bylo z výroby, ale bylo prodáno/sešrotováno ještě za socialismu. 2 rosničky mohu táke potvrdit, ale čísla teď nevím a ten Faur se mi též nezdá...
http://www.sweb.cz/t203.05
Pondělí, 18. března 2019 - 11:14:08  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1029
Registrován: 8-2007
dědek_hank: Na té webové stránce depa Trutnov je pravděpodobně chyba, protože T 444.1046 jezdila od dodání v Brně a do papíren přešla k 1.5.1986.

7852: Jde o T 211.0650

(Příspěvek byl editován uživatelem Maty.)
Pondělí, 18. března 2019 - 13:44:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 962
Registrován: 7-2009
Maty

Přesně takové jsou i moje údaje. 1046 z Majlontu rovnou do Šlapanic ...
Pondělí, 18. března 2019 - 13:49:25  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 963
Registrován: 7-2009
Jinak ta "T 211.0650" v Bardějově není původní 0650, ale stroj podstatně vyššího čísla !
Pondělí, 18. března 2019 - 15:21:38  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1244
Registrován: 7-2017
Maty, Petr165: Děkuji. A opravdu přešla rovnou do majetku papíren nebo nejdřív do nájmu?
Pondělí, 18. března 2019 - 17:51:30  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 964
Registrován: 7-2009
dědek

Omlouvám se, že nemůžu odpovědět obratem.
Velkou část opsaných dokladů od lokomotiv nemám dosud přepsanou do počítače a archivní dokumenty skladuji hned na 2 adresách, takže nejsem v tuto chvíli schopen napsat více.
Bohužel do karkulí jsem ještě pořádně nehrábnul, tak snad časem...
Úterý, 19. března 2019 - 09:01:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 10
Registrován: 8-2017
Vážení kolegové, v Dráze č.3 se v článku o nasazení hnacích vozidel ČD v GVD 2019/2020 objevil tento odstavec:
Nerudovská otázka" Kam s nimi" se týká nově dodávaných dvounápravových lokomotiv řady 794, které lze spatřit na staničních resp. topírenských zálohách v Bohumíně, Brně, Olomouci a v Praze. Tyto nechtěné, ale drahé "hračky" však nacházejí dosti obtížně uplatnění.
Rád bych věděl, zda je tomu opravdu tak.
K12V170DR
Úterý, 19. března 2019 - 14:04:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 361
Registrován: 4-2014
Fanop: Mašinka celkem povedená, ale na na "těžký osobní posun". Zejména chybí EDB, to by v dnešní době mělo být na posunu samozřejmostí. A kompresor taky žádná sláva. Nabouchat tím 10 vozovou soupravu je za trest.

Ideální mašinka na vytahování z rotundy, přistavení cisterny,... Leč na to tu máme početnou řadu 704 a 799. Jako náhrada 714 to není. Na to by se dle mého hodil Effishunter600 mnohem lépe.
Úterý, 19. března 2019 - 17:06:37  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3
Registrován: 1-2019
https://auto.bazos.cz/inzerat/101278342/Lokomotiva.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/101285424/Lokomotiva.php
Úterý, 19. března 2019 - 17:15:20  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 44
Registrován: 5-2018
Úterý, 19. března 2019 - 20:58:31  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 618
Registrován: 7-2005
Doblo.

Jedna loko už prodaná, druhá se prodává. Tento týden propadá revize i tk. Takže o to cena bude při prodeji vyšší.
Středa, 20. března 2019 - 08:08:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 111
Registrován: 7-2017
Petr165: V Bardějově měli T211.0941,ale tato vysoká čísla mají jiný typ střechy.Ta to zřejmě nebude.Nebo máš na mysli jiný stroj?
Středa, 20. března 2019 - 08:44:09  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 965
Registrován: 7-2009
Přesně tak.
Tato falešná T211.0650 je postavena na rámu v.č. 5379, takže se jedná o původní stroj T211.0131 od Kopastavu Košice.
Středa, 20. března 2019 - 10:13:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 104
Registrován: 5-2010
K12V170DR:
Neměl jste náhodou tu čest jezdit i se strojem 719.701 - nebo-li motorový "Asynchron"?
Tato loko EDB měla, výkonost kompresoru nevím...
Jen by mě zajímala oblíbenost, či neoblíbenost mezi strojvedoucími, kteří na ní jezdili.

Středa, 20. března 2019 - 11:05:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 229
Registrován: 9-2012
Proč je ta 701.650 v inzerátu nazvaná "elektrolokomotiva"?

Mdt:
"Doblo.
Jedna loko už prodaná, druhá se prodává."
Nevíte prosím, jestli se budou přepravovat po vlastní ose, nebo náklaďákem? Rád bych jejich odjezd zdokumentoval.
Čtvrtek, 21. března 2019 - 15:59:56  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 874
Registrován: 10-2012
A hlavně ta T211 z Chrudimi má špatné číslo. Pokud je tedy rekonstruována na řadu 701, proč má jen změněno inv. číslo z 939 na 439?? Měla by mít číslo rekonstrukce. Pokud reko nemá, měla by být označena 700.439
K12V170DR
Čtvrtek, 21. března 2019 - 16:19:05  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 362
Registrován: 4-2014
Lokotraktor: Bohužel, 719.7 jsem v ruce neměl. Ale z mašin na posun 700-704, 714, 731, 742 a 799. Takže nějakou představu o tom co je dobrý na topíráka a co na ranžír představu mám.
Čtvrtek, 21. března 2019 - 17:18:58  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 967
Registrován: 7-2009
Qua

V této záležitosti se neprodleně obraťte na Drážní úřad, neboť výše zmíněný stroj skutečně nedisponuje typem motoru dodaným z výroby a navíc neprošel přečíslovací mašinérií [proud] Patrně prací přetížený úředník s kulatým razítkem zfetovaný benzínovými výpary z Wilsonstrasse rozhodl nezabývati se pravěkem motorové trakce a celou akci džetlmensky přehlédnul. Mě spíš zaráží ta jejich "elektrolokomotiva" 650, resp. připojené fotografie. Správci vlečky jsem před 4 roky poskytnul dostatek fotografií nátěru rádoby 50.léta včetně několika celkem podařených variací na dané téma. Následně byla celá mašina zbavena usazenin pšeničných otrub, pesticidů a spór plísní a v říjnu 2015 naštětkována po bolševicku v duchu hesla "Modrá je dobrá". Nezbývá než popřát oběma chrudimským veteránům dlouhý život u nových majitelů ...
Zároveň se omlouvám za poněkud nekvalitní fotografii, ale jelikož jsem měl na stejné dopoledne dlouhodobě zarezervován čas na podzimní focení modelky v slatiňanském zámeckém parku, proběhla akce v Chrudimi systémem "Kulový blesk"