Diskuse » Železnice » 121, 122, 123, 124, 125.8, 130 a 131 « předcházející | další »

121, 122, 123, 124, 125.8, 130 a 131

dolů
hledání | obrázky (odtud | na mapě) | strom | 3 hod. | 1 den | týden | vzhled | nápověda
odhlášení | přihlášení | úprava profilu | registrace | seznam uživatelů | moderátoři
   diskuse  posl. autor příspěvků  stran  posl. příspěvek
Archivy starších příspěvků   
 
Předchozí roky: 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006
Archiv diskuse 121, 122, 123, 124, 125.8, 130 a... do 31. 1. 2017 Jena 60 31. 1. 2017 20:41
Archiv diskuse 121, 122, 123, 124, 125.8, 130 a... do 01. 4. 2017 Hostejn 60 01. 4. 2017 21:07
Archiv diskuse 121, 122, 123, 124, 125.8, 130 a... do 02. 6. 2017 123.029 60 02. 6. 2017 13:56
   autor příspěvek
Pátek, 02. června 2017 - 14:41:25  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2057
Registrován: 3-2011
123.029: Anonyme, klid. Nikde netvrdím, že se každá ta mašina dělala přímo v DYKU. Je tím pouze naznačeno, že je to lak "vzoru DYKO", v podstatě napodobující schéma z výroby. Kapišto? Asi všichni přemýšlící snad z toho pochopí, v jakém laku která mašina je, a pokud ne, vždycky se dá zeptat, nebo třeba pustit Google a najít si to tam...
Nevědět je špatné. Nechtít vědět je mnohem horší.

Vítejte v zemi neomezených možností.
Chary
Pátek, 02. června 2017 - 23:27:49  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2414
Registrován: 3-2010
Matijaku, to je vyčerpávající, díky [ok][vypravci]
Varování: Může obsahovat chyby a překlepy Solidní nechť se věnují obsahu, blbci nimrání se v písmenkách.
Tajemný_em
Sobota, 03. června 2017 - 12:54:15  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3335
Registrován: 5-2002
Matijak: Seznam OK a chválím, ale to tvé označení "DYKO" je ale opravdu trošku zavádějící. DYKO se odjakživa říkalo tomuhle schématu: odkaz, který už dnes žádná dvojka nenosí (10 a 49 mají nátěr velmi podobný, ale dělaný v Parsu - lišil se mj. tlustými žlutými pruhy).

To, co mají tebou jmenované mašiny, bych nazval "unifikovaným nátěrem vzor 1997", kdy se začal aplikovat (modelář by tam určitě ještě viděl podvarianty odstínů resp. detailů "Pars", "Vrútky", "Olpas" a "CZloko", aby to bylo úplně přesné [wink]).

Já vím, je to prkotina a na lak to nejezdí, ale pojmy je občas dobré si utřídit, no ne??

(Příspěvek byl editován uživatelem tajemný_em.)
"Nepochválím-li se sám, nikdo to za mne neudělá." Jára da Cimrman
Mladějov
Sobota, 03. června 2017 - 13:12:02  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 10385
Registrován: 3-2007
No tak holt Matijak napíše příště jenom čísla bez upřesnění a budete spokojen.
Sobota, 03. června 2017 - 13:59:54  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2060
Registrován: 3-2011
Tajemný_em: Pravda, asi jsem to mohl napsat přesněji a slušelo by se napsat ten vzor 1997. Díky za připomínku. Každopádně tím rozhodně nebylo myšleno, že se ty mašiny všechny dělaly v DYKU, jak tu někdo hned vypěnil [lol] O tom, že se jednotlivé mašiny lišily mezi sebou i odstínem zelené vím, zkrátka se to tehdy patlalo vším, co zrovna bylo v zásobách. I díky tomu až donedávna jezdily třeba ty čtyři světle zelené, z nichž 27 zatím stále přežívá.

Apropo, 122.004, ačkoliv už nějaký ten pátek odstavená, tomu původnímu schématu DYKO neodpovídá? Sice na ní jsou obě čela dodatečně dostříkávaná jiným odstínem (někdy po roce 2014, podle mě kvůli tomu, že už začínala hnít a ten lak byl špatný) a ta spodní zelená je asi trochu tmavší, ale úzkým proužkem i dalšími detaily by to na ni sedělo.
Nevědět je špatné. Nechtít vědět je mnohem horší.

Vítejte v zemi neomezených možností.
Tajemný_em
Sobota, 03. června 2017 - 15:52:52  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3336
Registrován: 5-2002
Zaplaťpánbůh rozumná reakce... [ok]

Nojo, na úplně poslední 04ku v (záplatovaném) DYKU jsem pozapomněl, to je tím, že nejezdí. Když to vezmu kolem a kolem, ono i těch DYKOnátěrů byla spousta variant, takže snad ani neexistovaly dvě stejné dvojky: všelijaké odstíny, pár mašin mělo na rozhraní zelených barev stříbrný pás, jiné měly deskové pluhy, zásuvky někdy zůstaly, jindy ne...
"Nepochválím-li se sám, nikdo to za mne neudělá." Jára da Cimrman
Sobota, 03. června 2017 - 17:19:47  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2061
Registrován: 3-2011
Měl jsem snad zareagovat nerozumně? [proud] Ale jděte... Snad k tomu neexistuje žádný důvod

Když opravdu dlouho přemýšlím, tak třeba duo 122.005 a 039 snad v podstatě stejné bylo. Obě měly dokonce stejné rozlišené modré a červené zásuvky a i barevné odstíny by aspoň podle mých fotek měly být stejné, nebo velmi podobné. Akorát na 039 časem upadl kus spodního stříbrného proužku, pětka snad dojezdila s kompletními proužky, takže to už úplně stejné nebyly.

Tady jsem našel aspoň tu čtyřku, nově nastříkané čelo lehce jiným odstínem sice tolik nevynikne, ale patrné to je.

Nevědět je špatné. Nechtít vědět je mnohem horší.

Vítejte v zemi neomezených možností.
Sobota, 03. června 2017 - 17:36:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 11527
Registrován: 9-2007
K těm lištám. Pokud byla lišta poškozená, tak se to v dílnách (samo ne vždy) vykytovalo a byla loko bez lišt. Někdy se zas dávala pouhá samolepa.
Celkem je zajímavé, že ty nátěry tak dlouho vydržely, když vzpomenu na lakování 810 v tamním depu, tak to byl děs. Tehdy jsme tam byli pro poslední unifik 810.334 a 2 dny po nalakování už měl nátěr první praskliny.
Jinak různé odstíny byl odraz doby, vzpomeňme oranžové 810 ze Špk, hnědé 742 z Tábora a pod.
s Ropidem na věčné časy...ámen...
Tajemný_em
Neděle, 04. června 2017 - 01:14:30  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3337
Registrován: 5-2002
Matijak:
"Měl jsem snad zareagovat nerozumně? [proud] Ale jděte... Snad k tomu neexistuje žádný důvod [wink]"

Ale ne, já čekal nějaký anonymní výpad o tom, jak tu řešíme barvičky.

Teď nevím, jestli si rozumíme, já konstatoval, že (snad) neexistovaly dvě barevně identické 122ky, které v 90. letech opravovali v Kolíně, tj. dvouzelené a se žlutými proužky. V nátěrech po 97. roce (dvě zelené bez proužků) se (nejen) dvojky začaly blbě rozlišovat, to souhlasím.

371 brejlovec: První se zakytovanou spodní lištou přijela z dílen 122.024 na podzim 2004, někde mám i fotku. Ony ty hliníkové lišty jsou sice elegantní věc, jenže cikorky to přitahuje víc než magnet a taky pod tím zůstává voda, takže skříň pak radostně hnije. Kdo má doma fichtla vyrobeného před rokem 1975 (anebo starý erťák), ví o tom svoje.
"Nepochválím-li se sám, nikdo to za mne neudělá." Jára da Cimrman
Pamětník
Neděle, 04. června 2017 - 18:40:46  
Neregistrovaný host
82.117.130.29
Tajemný-em:nechci moc polemizovat o barvičkách na 122 ,ale něco bych taky přihodil na některých 122 se dělala EVY v depu II, kde se podvozky kompletně rozebraly, rámy se poslaly do ŽOS Č.Tř. na defektoskopii a lok jela na falešných podvozcích bez točivých strojů na lak do Krnova.Poté se celá v depu II smontovala. takže některé s lakem z Krnova tu jsou ještě dnes!
Neděle, 04. června 2017 - 20:35:55  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2063
Registrován: 3-2011
Tajemný_em: Jsem rád, že jste to pochopil a dá se takto bavit opravdu na úrovni [happy] Moc takových už není.

Asi jsem si to vyložil lehce jinak - ano, měl jsem na mysli celkové barevné provedení. Na to, že by v Kolíně nenatřeli ani dvě mašiny stejně, bohužel nemohu odpovědět, přesné záznamy laků si nevedu. Pravda ale je, že i podle dobových fotek řada mašin odtamtud různými detaily vybočovala. Kde se lakovaly mnou zmíněné 005 a 039 nevím, ale samozřejmě, že by se to dalo zjistit přímo na nich (snad ještě mají zachovalé tabulky laků).

Ten Krnov, který tu zmínil Pamětník, zřejmě také něco lakoval, řekl bych že možná i ty poslední, které šly do modrého korporátního laku. Nebo se snad lakovaly přímo v Přerově?
Nevědět je špatné. Nechtít vědět je mnohem horší.

Vítejte v zemi neomezených možností.
Tajemný_em
Pondělí, 05. června 2017 - 00:07:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3338
Registrován: 5-2002
Pamětník:
"takže některé s lakem z Krnova tu jsou ještě dnes!"

Za prvé: díky za velice zajímavou vzpomínku; za druhé: vždyť já přece nepopírám, že některé z dodnes zachovaných zelených 122/123 nebyly lakované v Krnově. Naopak, Krnov dělal většinu zelených laků vz. 1997. Přesné zápisy jsem si byl odjakživa líný dělat, vzpomínám si jen, že zelený lak z Krnova se dal od vrúteckého blbě rozeznat (prakticky shodné odstíny), ale když bylo tažné ústrojí mašiny černé, lakovaly ji Vrútky, když bylo v barvě skříně, byl to Krnov. Jenže jsem to časem přestal sledovat, tak nevím, jestli to fungovalo 100% u všech. [crazy]
"Nepochválím-li se sám, nikdo to za mne neudělá." Jára da Cimrman
Pamětník
Pondělí, 05. června 2017 - 04:59:15  
Neregistrovaný host
82.117.130.29
Tajemný-em:To už nevím jak to bylo s tažným ústrojím, ale vím ,že Evy v depu UL byla kvalitní a oproti žos i levnější. Můžem o tom někdy pohovořit "po škole" u piva.
Maršál
Pátek, 16. června 2017 - 11:59:13  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5642
Registrován: 1-2010
Parádní dvojička.[wink][jidlo][fotic]

http://rail.phototrans.eu/14,117728,0,__koda_77E_.html
T 478 1.,2. nejlepší lokomotivy u ČSD.[masinka][masinka][jidlo][vypravci][satan]
Pátek, 16. června 2017 - 12:29:34  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 11657
Registrován: 11-2002
Takže už jezdí dvě, ET40-52 a 55.. [happy]
Pátek, 16. června 2017 - 21:06:19  
Neregistrovaný host
193.165.222.102
Mám tady z 8.3.2013 snímek uhelky v Ostravě hl. nádraží.
Pátek, 16. června 2017 - 21:22:51  
Neregistrovaný host
193.165.222.102
Z Havířova jeden hrboun.
Pátek, 16. června 2017 - 21:49:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4513
Registrován: 5-2002
"Futuristka" 121.056 se nám už poněkud začíná loupat [sad]
Ale i tak je to dělo [biggrin]


www.prototypy.cz - Stránky, které vytváříte Vy všichni!
UPOZORNĚNÍ: Pokud najdete na stránkách O prototypech chybu, opravdu nepomůže, když budete po diskuzích šířit, že Kolmačka má toto a tamto špatně. Pomoci může jedině to, když mi napíšete CO je špatně a JAK je to správně...
Neděle, 18. června 2017 - 10:28:15  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1176
Registrován: 11-2006
Praha Uhříněves - na oloupaných místech hezky domalovaná 122 011:
Neděle, 18. června 2017 - 20:01:38  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 8788
Registrován: 6-2004
123 008-5 na trati SŽDC 330 Přerov-Břeclav:


Pondělí, 19. června 2017 - 16:29:23  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 76
Registrován: 8-2010
Sonic:
Hlavně ten pluh se povedl.[crazy]
Pátek, 23. června 2017 - 19:52:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2757
Registrován: 12-2006
Asi se wapkovalo [sad]
Pátek, 23. června 2017 - 20:18:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1
Registrován: 6-2017
odkaz Trať 072, 2016.
Radim Šnábl
Neděle, 25. června 2017 - 16:49:54  
Neregistrovaný host
217.30.64.202
Poštěstilo se dnes ve Všetatech...
Čtvrtek, 29. června 2017 - 20:43:21  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 467
Registrován: 4-2010
Čtvrtek, 29. června 2017 - 20:45:53  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 468
Registrován: 4-2010
Pátek, 30. června 2017 - 11:07:47  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 808
Registrován: 10-2007
Nevěřil jsem tomu moc, ale 122.002 je opravdu ofiko v pronájmu. Info mám i z jiného zdroje.

https://www.railtrains.sk/modules/xcgal/displayimage.php?pid=3005 5&album=lastcatup&cat=0&pcat=2&pos=34&pcat=2
Pátek, 30. června 2017 - 21:48:25  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 11666
Registrován: 11-2002
Po asi hodně dlouhé době míří na západ (snad do Kralup) "žlutý proužek" neboli 130.027. Aneb dvojice 027+035 byla v pondělí rozdělena, zda jen dočasně, nebo nafurt netuším. 027 jezdí, 035 stojí..

Omluvte kvalitu, ve 3/4 na 9 večer už to je se slunkem skutečně bída...

(Příspěvek byl editován uživatelem jena.)
Pondělí, 03. července 2017 - 09:10:35  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 814
Registrován: 10-2007
Kamenné Zboží, 3.7.2017


[vypravci]
Čtvrtek, 06. července 2017 - 17:40:43  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 890
Registrován: 8-2007
122 035 stoupá do Třebovic....
http://www.dailymotion.com/video/x5skyer_lokomotiva-122-035-9-tre bovicke-sedlo-4-7-2017-hd_tech
Úterý, 11. července 2017 - 21:01:39  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3311
Registrován: 1-2007
Jena 130-ky rozdelili,ale behajú aj keď každá samostatne.130.035 som dnes stretol dvakrát,najskôr Louky nad Olší a okolo 15.00 v Bohumíne smerom na Ostravu.
ICQ - 441 546 338 / Galéria www.trainvlke.6f.sk/
spzd.estranky.sk - stránka venovaná motorovému vozu M131.1443
Čtvrtek, 13. července 2017 - 17:09:48  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 11696
Registrován: 11-2002
Peter140001: jj, rozdělili, podle všeho asi definitivně. Na Žilinu se už prý nevrátí určitě, coby dispečerka v okolí Ovy by byla dvojice asi zbytečná, když to doteď zvládají sólo mašiny taky.
Pátek, 14. července 2017 - 21:28:44  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4537
Registrován: 5-2010
122 002 na dálném východě http://www.railpage.net/carborail-expanduje-na-vychodnom-slovensk u/
Statistik
Pátek, 14. července 2017 - 23:50:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5508
Registrován: 6-2004
Nikdy bych neřek, že se dočkám něčeho takovýho, jako 122 u "soukromníka", navíc kdovíkde na Slovensku.
55p
Sobota, 15. července 2017 - 12:35:48  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1754
Registrován: 6-2009
Jedná se o dlouhodobý pronájem?
Sledovačky nasazení skoro všeho na http://sledovani.55p.cz/.

Průjezdy vlaků přes stanice na http://stanice.55p.cz/. Co to jsou stanice? Sledovačky pro konkrétní trať či spíš stanici.
Sobota, 15. července 2017 - 22:46:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4530
Registrován: 5-2002
!!! POZOR !!! FOTOSOUTĚŽ !!!

V pondělí 17.7. se bude z Přerova do Velimi vracet okruhová "stračena" 124.601. Pojede samostatně vlastní silou.
Komu se podaří ji vyfotit, zašle povinně snímek na mail pod mým nickem [wink]
Vyhrává každý [biggrin]

Orientační JŘ:

Přerov odj..............11:10
Olomouc................11:30 až 12:40
Záhřeb na Moravě...13:20
Česká Vepřová.......14:30
Bezpráví................15:00
Pardubice..............15:45
Kolín.....................16:30
Velim....................16:45
www.prototypy.cz - Stránky, které vytváříte Vy všichni!
UPOZORNĚNÍ: Pokud najdete na stránkách O prototypech chybu, opravdu nepomůže, když budete po diskuzích šířit, že Kolmačka má toto a tamto špatně. Pomoci může jedině to, když mi napíšete CO je špatně a JAK je to správně...
Pondělí, 17. července 2017 - 18:13:57  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 69
Registrován: 4-2015
Dobřichovice. JV
Úterý, 18. července 2017 - 13:03:09  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1103
Registrován: 11-2005
Sice mi to nevyšlo, ale velké díky Rostu_kolmixovi za informace [ok][ok][wink]
Dejte mi moc ovládat měnu národa a bude mi jedno, kdo tvoří zákony. - M. A. Rothschild
MJ + DM = Black Celebration
Filípek
Středa, 19. července 2017 - 19:12:20  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 327
Registrován: 12-2013
Vorech: dá se odhadnout průjezd těchto strojů , třeba Dobřichovicemi ? oběma směry.děkuji
Čtvrtek, 20. července 2017 - 11:42:42  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 74
Registrován: 4-2015
To se neodvažuji, já jsem tam byl jen jeden den a tohle náhodou přijelo. Ještě ke všemu se mezi Dobřichovicemi a Řevnicemi jezdí po jedné koleji, takže všechny osobní vlaky a rychlíky jsou zpožděné, i Pendolino stálo na červenou a muselo čekat. JV
Pátek, 21. července 2017 - 21:12:01  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2594
Registrován: 9-2009
Sobota, 22. července 2017 - 18:22:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2767
Registrován: 12-2006
Neděle, 23. července 2017 - 19:26:20  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 74
Registrován: 8-2009
Praha-Malešice, 122.049, 23.7. 2017
Nový příspěvek
     
  Text příspěvku:

  Uživatelské jméno:  
Pouze registrovaní
  Heslo:
  Přílohy:
  Volby: V příspěvku používám HTML kód
Odkazy (URL) v příspěvku automaticky aktivovat
  Akce: