Diskuse » Železnice » Rosničky (710, 711), Karkulky (725, 726) apod. « předcházející | další »

Rosničky (710, 711), Karkulky (725, 726) apod.

dolů
hledání | obrázky (odtud | na mapě) | strom | 3 hod. | 1 den | týden | vzhled | nápověda
odhlášení | přihlášení | úprava profilu | registrace | seznam uživatelů | moderátoři
   diskuse  posl. autor příspěvků  stran  posl. příspěvek
Archivy starších příspěvků   
 
Předchozí roky: 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006
Archiv diskuse Rosničky (710, 711), Kar... do 01. 1. 2017 Quadrophonia 60 01. 1. 2017 22:22
Archiv diskuse Rosničky (710, 711), Kar... do 14. 3. 2017 traktor 60 14. 3. 2017 09:48
Archiv diskuse Rosničky (710, 711), Kar... do 08. 6. 2017 Adam Št. 60 08. 6. 2017 16:52
Archiv diskuse Rosničky (710, 711), Kar... do 14. 7. 2017 Rosta_kolmix 60 14. 7. 2017 09:52
   autor příspěvek
Pátek, 14. července 2017 - 12:05:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 48
Registrován: 1-2017
Rosta_kolmix: Určitě 538, poznáš to podle nárazníků a čela s černými doplňky.
KPKV: Když už se to tu probírá, ta 537 je taky Vaše? Je provozní?
Pondělí, 17. července 2017 - 07:38:29  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4534
Registrován: 5-2002
Chlopi, jak jsou na tom muzejní "Karkulky" 725.030 a 101??? Nějak podezřele dlouho o nich není vidu ani slechu [sad]
www.prototypy.cz - Stránky, které vytváříte Vy všichni!
UPOZORNĚNÍ: Pokud najdete na stránkách O prototypech chybu, opravdu nepomůže, když budete po diskuzích šířit, že Kolmačka má toto a tamto špatně. Pomoci může jedině to, když mi napíšete CO je špatně a JAK je to správně...
Pondělí, 17. července 2017 - 07:40:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 11
Registrován: 7-2017
nojo to je pravda....
Pondělí, 17. července 2017 - 07:40:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 11
Registrován: 7-2017
nojo to je pravda....
Chary
Pondělí, 17. července 2017 - 15:44:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2429
Registrován: 3-2010
Sice to není zrovna karkulka ani rosnička, ale zeptám se tady a případně mě odkažte jinam.

Kamarád z Německa, jestli jsou u nás někde ještě nějaké provozní nebo i neprovozní V60 (716.5?), kde a jakých čísel?
Díky.
Varování: Může obsahovat chyby a překlepy Solidní nechť se věnují obsahu, blbci nimrání se v písmenkách.
Cogwheel
Úterý, 18. července 2017 - 09:00:21  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4875
Registrován: 1-2012
Např. v muzejní Výtopně Jaroměř mají V60 výr.č. 16995, zřejmě již neprovozní: http://www.vytopnajaromer.cz/motoLokomotivy.php?str=muzeum
KPKV_Brno
Úterý, 18. července 2017 - 10:14:20  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 21
Registrován: 2-2017
Zdravím.

Je to 538 ex Teplárna Mydlovary. 537 je v současné době neprovozní, je velmi pravděpodobné, její zprovoznění ještě během tohoto léta.

Provozní V60 ještě v ČR samozřejmě jsou např. Zábřeh na Moravě - vlečka, Agro Milín aj. I náš klub má V60.


Zasíláme pár fotek 538 Rumuna z celkem zajímavých přeprav. Poslední fotka je Rumuna 748 537

Úterý, 18. července 2017 - 10:31:15  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 14
Registrován: 7-2017
docela by mě zajímalo,jak se zprovozňují takové pro nás exotické stroje...
Úterý, 18. července 2017 - 17:50:55  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 382
Registrován: 10-2005
Chary: V říjnu 2012 jsem fotil ve Strašecí tuto V60 (716.528-5)


Tajemný_em
Úterý, 18. července 2017 - 19:19:49  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3373
Registrován: 5-2002
Aktuálním stavem neposloužím , ale co mě napadá: v silu v Milíně jezdila ještě předloni zelená 716.524. Kolega mi posílal fotky menší nehody, které se účastnila (vypadlý kočár na vexli). Pak třebas 716.505 Railtransportu, která ještě nedávno šoupala s konťáky v Metransu Ústí nad Labem (už tam asi není, teď tam vídám ex. polskou 740ku). Nějaké stroje mívalo po skladech PHM i Čepro (716.510?).

O jedné 100% provozní V60 bych přece jenom věděl, ale ta se asi nepočítá (je 120x zmenšená a mám ji ve vitríně).
"Nepochválím-li se sám, nikdo to za mne neudělá." Jára da Cimrman
Úterý, 18. července 2017 - 19:33:41  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 49
Registrován: 1-2017
A stále snad existuje jedna na vlečce ZZN Blatná. Jinak v Milíně byly dvě, ale ta ze šroťáku je už asi pár let recyklovaná. Dále by měla (podle nedávných fotek 710.201) být v Ostravě rekonstruovaná V60 na nějaký alternativní pohon. Nevím jestli se jedná o plyn, nebo baterky.
Středa, 19. července 2017 - 12:05:47  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 667
Registrován: 10-2012
V ZZN Blatná, je tento udržovaný stroj (v.č.17434) a v kovošrotu v Milíně rozřezali o číslo mladší sestru 17433 ex.ZZN Milín. Ta milínská zelená, je původem z VOP Přelouč.(16759)
Statistik
Středa, 19. července 2017 - 13:49:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5511
Registrován: 6-2004
Mimochodem, když už se to řeší, ta zelená ex-přeloučská je do Milína prodaná, nebo je tam dodnes furt jen půjčená?
Statistik
Středa, 19. července 2017 - 13:50:37  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5512
Registrován: 6-2004
A co silo v Čekanicích u Tábora? Taky komplet šrot?
Středa, 19. července 2017 - 15:12:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6
Registrován: 7-2017
Mám dotazy na lokomotivy ř. 710 u fy Viamont a jejích pohrobků.

710.802: Vím, že byla na vlečce sokolovské chemičky a byla opatřena žlutým firemním nátěrem. Předtím byla u TSS (Bílina?). Ze Sokolova odešla do Agropu Slatiňany a tam byla viděna ještě v r. 2012. Existuje ještě? Jestli jo, tak kde? A je provozuschopná?

710.801: Byla také v Sokolově a dostala i ona firemní nátěr? Existuje ještě? Jestli jo, kde a v jakém stavu?

Obě zmíněné: Mohli byste někdo napsat důležité letopočty jejich života po r. 1989 - hlavně změny majitelů a nátěrů? Bylo je možno za jejich nasazení u Viamontu vidět i jinde než v Sokolově? Jestli jo, tak kde a za jakým účelem?

Měl Viamont a mají jeho firemní následníci i jiné lokomotivy této řady? Jestli jo, můžete to prosím upřesnit? Měly/mají také žlutý firemní nátěr?

Kdybyste někdo měli fotku lok. 710.801 ve žlutém nátěru nebo odkaz na ni, byl bych vám velice vděčen. (710.802 se dá na netu dohledat.)

Předem děkuji za ochotu.
Středa, 19. července 2017 - 16:10:15  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3002
Registrován: 6-2007
I když někteří zneuznaní tvrdí že je akce 22.7. do Klobúk zrušena, není tomu tak a pojede tam 710.090 [jidlo]

[new] www.rajnochovicka.cz - Rajnochovická lesní železnice

Středa, 19. července 2017 - 18:24:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 989
Registrován: 5-2002
Měl Viamont a mají jeho firemní následníci i jiné lokomotivy této řady

Ne
Středa, 19. července 2017 - 20:36:35  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 668
Registrován: 10-2012
dědek hank: asi Tě zklamu, ale 710.801 nikdy nátěr Viamontu neměla, ( a to se dělal v TTčku model, ostatně ho mám v záhlaví každého příspěvku) Stroj 710.801 jsem fotil na základně Viamontu v Chabařovicích 16.10.2002, a to již silně vrakoidní. Nátěr červeno-žlutý. Foto mohu dodat.
A mmch, stroj v Agropu Slatiňany není původní 802, ten je již dáááávno v pánu....

(Příspěvek byl editován uživatelem Quadrophonia.)
Středa, 19. července 2017 - 20:41:00  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 669
Registrován: 10-2012
Statistik: v ZZN Čekanice, je jen loko řady 703, obě V60 jsou sešrotované. ta druhá byla koupena na ND z KZ Bechyně.
Čtvrtek, 20. července 2017 - 07:06:59  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7
Registrován: 7-2017
Quadrophonia, Petr Barchánek: Děkuji.
Statistik
Čtvrtek, 20. července 2017 - 11:12:56  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5516
Registrován: 6-2004
Díky za info. Tak budeme pokračovat - Rako v Lubné?
Čtvrtek, 20. července 2017 - 20:38:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 670
Registrován: 10-2012
Statistik: V Raku v Lubné mi není znám pohyb žádného stroje. Tím to ale nevylučuji...
Čtvrtek, 20. července 2017 - 22:17:59  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4540
Registrován: 5-2002
No a kdybychom se tedy vrátili k tématu [proud] - jak jsou na tom muzejní "Karkulky" 725.030 a 101??? Nějak podezřele dlouho o nich není vidu ani slechu...
www.prototypy.cz - Stránky, které vytváříte Vy všichni!
UPOZORNĚNÍ: Pokud najdete na stránkách O prototypech chybu, opravdu nepomůže, když budete po diskuzích šířit, že Kolmačka má toto a tamto špatně. Pomoci může jedině to, když mi napíšete CO je špatně a JAK je to správně...
Statistik
Čtvrtek, 20. července 2017 - 22:31:31  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5517
Registrován: 6-2004
Quadrophonia - díky. Nějaké aktuální informace o V60 ze Slovenska asi nemáte, nebo jo?
Čtvrtek, 20. července 2017 - 23:21:12  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 544
Registrován: 7-2005
Rosto, 030 je provozní, ale chce jí doladit. Takže je trošku obava s ní někam vyrazit.
Co se týče 101, měla v háji snad ložisko, kde přímo, teď už nevím. Řešil jsem to kdysi s J. Šlahorem. Ale už je to dýl. Kdoví, jak je na tom teď.

Jinak se pohne T444.1516 když to dobře dopadne a začne se dělat i na 551[jidlo]
Pátek, 21. července 2017 - 12:28:47  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 671
Registrován: 10-2012
Statistik: ze Slovenska uktuální info nemám, ale asi to nebude s provozem V60 o nic lepší než u nás.... Jinak jsem vyhrabal V60 z Milína, nevím jestli jí sem někdo vůbec dával. Je to tedy stroj v.č.16759/82, foceno 18.10.1999.
Pátek, 21. července 2017 - 12:40:57  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 672
Registrován: 10-2012
a ještě pro dědka Hanka jsem vyhrabal Rosničku 710.801 (637-0) na základně Via v Chabařovicích 16.10.2002. Foto jest důkazem, že stroj tento, neměl nátěr Viamont.
Pátek, 21. července 2017 - 13:27:13  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 30
Registrován: 7-2017
to by mě potom teda zajímalo kdo na to přišel,jestli Tillig nebo Deltax,vyrobit model[lol]
Pátek, 21. července 2017 - 20:48:20  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 673
Registrován: 10-2012
A to byl set se dvěma Wapkami Viamont, a ty byly zase německé, takže celý set byl paskvilní.
Statistik
Pátek, 21. července 2017 - 22:13:07  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5518
Registrován: 6-2004
No tak v té době taky naše wapky nikdo pořádně továrně nedělal. VDV přišlo až dlouho poté. Tak se tehdy vzalo to, co bylo dostupné, tedy Vackova rosňa a podobné německé vozy Fad od Pika. Jen to číslo na rosničce holt trefili těsně vedle [happy] V té době se dělal i model oranžové 710.842 s nápisem Doprava - skladování. Ani nevím, jestli to bylo reálné, nebo ne. Skutečná rosnička jezdila někde v Chebu, jestli se nepletu (nechce se mi to hledat).
Pátek, 21. července 2017 - 22:28:23  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7743
Registrován: 6-2006
Rako v Lubné: kamarád prý pamatuje její posun v dopravně před revolucí. Nejedná se o týž stroj V60, akorát přesunutý do druhého podniku v Šamotce, tedy 716.528, dnes ČLZ?
Sobota, 22. července 2017 - 09:35:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 674
Registrován: 10-2012
Statistik: to se trochu pleteš, ty píšeš o H0, kdyžto já psal o TTčku. Nechci se chlubit, ale Vackova Rosnička 710.842 se dělala podle mé fotky kterou jsem mu kdysi dodal. Stroj byl opravdu v tomto nátěru i s nápisy "doprava skladování" a jezdil v Draslovce Kolín. Již je několik let sešrotovaný.
Statistik
Sobota, 22. července 2017 - 12:51:33  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5519
Registrován: 6-2004
Ano, psal jsem o H0. A v čem se tedy pletu?
Sobota, 22. července 2017 - 13:04:53  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 675
Registrován: 10-2012
Ale já jsem psal o setu TT se špatnými Wapkami, a to ten samý set byl i v H0????
Statistik
Sobota, 22. července 2017 - 13:34:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5520
Registrován: 6-2004
Wapky ano. Ještě se k tomu měla dělat bangle, ale to nevím, jestli nakonec nezůstalo jen u plánu.
Sobota, 22. července 2017 - 23:27:13  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 330
Registrován: 2-2015
Ta zábřežská V60 byla dodána na místní silo již z výroby v roce 1981??
Dokumentačně z rána 2. června kdy expedovala ucelenku malých rakviček(to byla naposledy v pohybu před prázdninovou pauzou)

Abych se držel tématu, stroj z vedlejší vlečky, vůbec netuším jak častý je to jev[jidlo]

V dnešní době kde chce každý víc a víc, zkus ty chtít o něco míň...[wink]
Neděle, 23. července 2017 - 16:05:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3175
Registrován: 2-2005
716.524 - provozní, vlastník Primagra, provozovatel Lovochemie
710.802 - provozní a stále v barvách Viamontu, vlastník Cerea, provozovatel Lovochemie
Švestková dráha - Lokálky Českého středohoří
Kdo si nechce hubu spálit, musí mlčet, nebo chválit. (K.H.B.)

ICQ 264305638
Neděle, 23. července 2017 - 19:39:09  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 459
Registrován: 6-2008
dobrý den chtěl bych se zeptat jakým odstínem zelené byly střkány z výroby lokomotivy řady t334.o
Úterý, 25. července 2017 - 11:56:58  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 64
Registrován: 6-2013
Kde na Slovensku vôbec ešte majú/mali by mať V60? Nevybavujem si žiadnu prevádzkovú v posledných rokoch.


Jedna neskromná prosba, nemal by niekto zoznam, kam boli z výroby dodané vlečkové rosničky, prípadne aj karkulky? Len pre osobnú potrebu [andel]
Nový příspěvek
     
  Text příspěvku:

  Uživatelské jméno:  
Pouze registrovaní
  Heslo:
  Přílohy:
  Volby: V příspěvku používám HTML kód
Odkazy (URL) v příspěvku automaticky aktivovat
  Akce: