K-report

Archive through 28.únor 2006 Odhlásit | Diskusní skupiny | Vyhledávání
Moderátoři | Registrace | Editace profilu

Autor Příspěvek
Martin_zlivský
Moderátor

Číslo příspěvku: 19934
Registrován: 4-2003
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 09:05:13   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Zpracování dat pro IDOS má bohužel dost specifik :-(. Předpokládám, že už tomu tak je, ale pokud náhodou ne, tak doporučuji zaměstnanci, co to dostal na starost, se spojit s někým z jiného DP, kdo už to má odchytané a ví, na co si dávat pozor a kde co nahrazovat, aby nedocházelo k chybám.
Pěší přesuny (podobně jako ailasy zastávek) by tam měl doplňovat CHAPS, i když třeba v ČB tam byly doplněny skrz tehdejší DATIS, takže asi taky bude existovat víc cest.
Za zveřejnění JŘ v IDOSu samozřejmě moc děkuji, Pce už byly spolu se Zlínem poslední z větších měst...
Karotenovič Carotsson s mrkvistorovou regulací z Mrkvanova

World Jumping Day: www.worldjumpday.org
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4198
Registrován: 5-2002
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 10:39:04   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

A já tu mám ještě jeden námět, týká se to linek, které zajíždějí někam za město a zajišťují základní dopravní obslužnost a nebo se na ní aspoň podílejí:

> [...]
> Dobrý den,
> zajímala by mě následující věc. Některé samostatné obce v blízkosti velkých
> měst jsou obsluhované linkami MHD - v okolí Plzně jde například o Letkov
> (12), Starý Plzenec (51), Chrást u Plzně (52, 54), Smědčice a Bušovice (52)
> a další. V okolí Pardubic jsou to například Lázně Bohdaneč (3), Srch (17),
> Starý Máteřov (24), Sezemice (19) a další. Proč při vyhledávání spojení
> IDOS tyto linky nenabízí?
> V případě jiných měst (Č. Budějovice, Ústí nad Labem, Most, ...) jsou
> přitom linky MHD zajíždějící do okolních obcí v IDOSu obsaženy.

Dobrý den.

Dovolím si odpovědět na oba Vaše dotazy.

Ad 1) Odpověď Vám již sdělil kolega v předchozí zprávě. Já mohu jen doplnit, že
jsme kontaktovali příslušný úřad. Zda se však na situaci něco změní či nikoliv,
už není v naší moci.

Ad 2) Data nám mohou dopravci dodávat například v jednotném datovém formátu
(JDF), který je zveřejněn na našic hstránkách na adrese http://www.chaps.cz/,
konkrétně na adrese:

http://www.chaps.cz/cis-popis-formatu-jdf-pro-autobusy.asp

Samozřejmě je možná dohoda na jiném formátu. Nejdůležitější částí komunikace
však musí být ochota dopravce data nejen poskytnout, ale pravidelně dodávat
jejich aktualizace.

S pozdravem

Bohumír Bednařík
CHAPS spol. s r.o.
(idos@chaps.cz)
}
A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Headquarters
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 26
Registrován: 2-2006
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 11:07:41   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Tak jsem už zařídil výměnu metra za trolejbus. Satčí ?
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4200
Registrován: 5-2002
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 11:15:34   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Výborně! A já už jsem se bál, že si budu muset do zítřka dodělat řidičák na metro

Důvěřuj, ale prověřuj:

A co nevidím? Idos už se naučil chodit pěšky.

Ještě dodám, že včera to IDOS neuměl - když jsem sem psal ty navrhované pěší přesuny, všechny jsem prověřoval. To už někdo z vás podal správcům IDOSu hlášení - a nebo je to napadlo samo od sebe?

(Příspěvek editován uživatelem martin_j únor 24, 2006)
A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Headquarters
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 27
Registrován: 2-2006
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 12:22:50   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Já to byl. Připadalo mě to logické a děkuji za onu připomínku. Můžete teď všude říct, že je to Vaše zásluha.
Vihorlat_snina
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 32
Registrován: 6-2005
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 13:19:09   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

A budou prémie ... !
Neberte se moc vážně, děláme to pro sebe!
353
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 607
Registrován: 5-2002
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 14:41:15   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Nechce se Vám chodit přes silnici? My Vás tam dovezeme! Za pouhých 20 korun českých Vás na opačnou stranu ulice doveze DPmP a.s.:

Mimochodem to 18:00 - 18:00 je nereálné. Na přestup mezi spojem končícím na nádraží a jiným odjíždějícím z nástupní zastávky by to chtělo aspoň tu jednu minutu... Zastávky jsou daleko od sebe.
Naším zámyslem je dostat vědomosti do vojáka v to. VÚ 3992 :: LP 1991
MHD: http://www.trolejbus.cz - železnice: http://pshzd.wz.cz - ICQ 269-400-981

353
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 608
Registrován: 5-2002
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 14:49:14   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ale jinak přesuny pěšky velice znormálnily výsledky hledání. Například Rybitví - Polabiny s přestupem v Trnové jsou podstatně lepší, než jezdit kolem nádraží :-) Pokud bude takhle rychlý servis trvale, tak bude hledání v IDOSu opravdu příjemné...
[...]

Číslo příspěvku: 19948
Registrován: 4-2003
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 14:50:14   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Na přestup mezi spojem končícím na nádraží a jiným odjíždějícím z nástupní zastávky by to chtělo aspoň tu jednu minutu... Zastávky jsou daleko od sebe.

To bohužel IDOS neumí - leda by ty dvě zastávky byly pojmenovány jinak (stačí, aby se lišily v detailu).
Karotenovič Carotsson s mrkvistorovou regulací z Mrkvanova

World Jumping Day: www.worldjumpday.org
353
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 609
Registrován: 5-2002
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 14:53:39   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Využití pěško-přesunů v praxi - tohle by se s přestupem z linky 10 na 17 u nádraží nestihlo, takhle ale ano:

Takže
[...]

Číslo příspěvku: 610
Registrován: 5-2002
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 15:08:34   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

A ještě něco - koukněte se milí kolegové na ty Martinovy návrhy přesunových časů (už v archivu) - protože ty už jsou zapracované - já myslím, že Nemocnice - K Nemocnici by se mohlo nahradit spíš Štrossova - K nemocnici (je to o pár metrů dál, ale po rovině a aspoň jedním směrem bez podchodu). Já bych přestupoval takhle.
Proti sobě ležící zastávky Autobusové nádraží - U Marka bych také řešil jako přesun 1 minuta. Jiný pěší přesun už mne také nanapadá, snad jen Polabiny, Hypernova - Hypernova (3 minuty), ale to asi nemá moc význam.
Naším zámyslem je dostat vědomosti do vojáka v to. VÚ 3992 :: LP 1991
MHD: http://www.trolejbus.cz - železnice: http://pshzd.wz.cz - ICQ 269-400-981

Knyta
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2
Registrován: 1-2006
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 16:12:05   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ještě také nejsou v IDOSu JŘ nočních linek, dále by nebylo špatné, kdyby šlo zobrazit u odjezdů, zda spoj neobsluhuje garantované NP vozidlo (tato "vymoženost je, nepletu-li se, zatím jen u JŘ PID, Brna a ODIS) a co my chybí v IDOSech u JŘ MHD všeobecně je zobrazení v podobě linkového JŘ (v Pardubicích by si to možná zasloužila linka č.12 (těch písmen u spojů je tam celkem dost), ikdyž asi by byl z důvodu většího množství spojů JŘ poněkud delší)
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4201
Registrován: 5-2002
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 21:35:31   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

No právě proto jsem chtěl, aby mi ty přestupy ještě někdo schválil, já jsem u nemocnice nikdy v životě nepřestupoval, prostě mě jen napadlo, že by se to tam někomu mohlo hodit.

A ta Hypernova, já bych to nezavrhoval. Pořád ještě je to přinejmenším stejně rychlé, jako přesun z autobusové zastávky "Nádraží ČD" k lihovaru - ale ušetří se dvě až tři minuty za jízdu Polabiny, Hypernova - Nádraží a Lihovar - Hypernova.

Obecně bych nezavrhoval žádný pěší přesun, který má aspoň trochu logiku, to, že ho nepoužívám já, ještě neznamená, že by se nehodil ani někomu dalšímu.

Ještě mě snad napadlo - párkrát jsem jel od nádraží na Stavařov tak, že na Masarykovo náměstí autobusem, pak jsem přeběhnul k zimnímu stadionu a odtud linkou 11. Trvat to může tak tři minuty, problém je v tom, že v opačném směru je podobný přestup nesmyslný, tam by bylo logičtější jít na Masarykovo náměstí pěšky z 11 ze Sukovy. Takže otázka zní, zda je možno nadefinovat jednosměrný přechod.
Ale on to bude i tak problém, pokud IDOS neumí rozlišit mezi stejnojmennými zastávkami na různých stranách ulice, pokud by někdo chtěl z nádraží na Dubinu, mohl by IDOS třeba nabídnout spojení Nádraží - 3/16/17 - Masarykovo náměstí - pěšky Zimní stadion - 11 - Dubina a to je nesmysl, to by jen mátlo lidi. Takže v tomhle případě bych se přiklonil k názoru, že méně je někdy více.

Jo, a já mám další chybu:

Chyba je ta, že v jízdním řádu linky 15 je sice uveden odjezd z Nádraží ČD, ale autobus nabírá cestující až na zastávce Nádraží lihovar. Tahle chyba pak nenastává u spojů linky 18, které mají svačinu u nádraží ČD a po ní najíždějí na zastávku Nádraží lihovar směr Černá.
A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4202
Registrován: 5-2002
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 21:42:15   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

353 tu zmiňoval, že výpomocné spoje od Panasonicu jsou uváděné pod číslem linky, ze které ten autobus přejíždí. Našel jsem něco podobného - zatahující trolejbusy:

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4203
Registrován: 5-2002
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 23:14:33   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Tohle mi přišlo od jednoho kolegy ze školy:

Podle studie DFJP na zlepšení dopravní obslužnosti Univerzity a přilehlého sídliště Polabiny bylo navrhnuto Magistrátu města Pardubice zbudovat podzemní dráhu (v jiných městech známou jako METRO). Vedením projektu byl ze strany DFJP pověřen Ing. V.P., který si nepřál být jmenován. Stavební práce započala renomovaná firma Metrostav hloubením stanice Univerzita, která bude situována mezi studentskými kolejemi a menzou. U čerpací stanice OMV na Stavařově probíhá budování další ze stanic, tentokráte ruční cestou. Před týdnem byl zahájen výkop. Zde stavbu vede firma Dežo and comp. Vrcholem celé stavby je rekonstrukce mostu Pavla Wonky. Zde bude trať metra vedena tubusem uvnitř mostu (po vzoru Nuselského mostu v Praze).
První trasa povede z Univerzity a bude prozatím směřovat jen na Masarykovo náměstí (volné prostranství - zde bude hloubena stanice), kde se pro nedostatek finančních prostředků stavba prozatím pozastaví. Ve výhledu asi 10-20 roků by mělo dojít k prodloužení trasy až k Nádraží ČD a nakoupení prvních tří souprav pro zajištění provozu. Údržba by měla být prováděna přímo v tunelu dráhy v nočních hodinách.
Doufejme, že tato akce neskončí jako již dříve plánovaný projekt tramvaje v Pardubicích.

[...]

Číslo příspěvku: 4204
Registrován: 5-2002
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 23:58:11   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Tak, ještě něco. Trolejbus 370, foceno potmě, z ruky, šikmo přes sklo. Snad to zítra vyfotím líp.

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Martin_zlivský
Moderátor

Číslo příspěvku: 19956
Registrován: 4-2003
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 01:45:22   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

A já furt, co tam dělá to vozidlo Metrostavu...

K těm pěším přesunům v IDOSu - obvykle je dodržováno, že doba přesunu je počítána pro babičku Kropáčkou s hůlkou a nákupem, tedy snad něco jako 3 km/h (50 metrů za minutu).
Karotenovič Carotsson s mrkvistorovou regulací z Mrkvanova

World Jumping Day: www.worldjumpday.org
471015
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 62
Registrován: 6-2005
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 10:02:38   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

A co ten problém zastávek U Marka a Autobusové nádraží odstranit sjednocením jejich názvů? Chápu, že různé názvy měly smysl, když zastávka Autobusové nádraží skutečně byla u Autobusového nádraží, ale dnes bych to sjednotil. Jestli na Autobusové nádraží nebo U Marka, to už nechám na jiných.
Poslouchám www.danceradio.cz.
471015
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 63
Registrován: 6-2005
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 10:06:27   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

ad 353: Tu cestu ze zast. Autobusové nádraží do zast. U Marka lze uskutečnit i levněji než za 20,- Kč - nákupem přestupní jízdenky

Mimochodem, kupuje vůbec někdo ty přestupní jízdenky v automatech?
Poslouchám www.danceradio.cz.
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4205
Registrován: 5-2002
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 10:20:04   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Párkrát už jsem při večerním nástupu předem zažil, že mi někdo tuhle automatovou jízdenku ukazoval, ale ve srovnání s počtem cestujících s běžnými desetikorunovými jízdenky, podle mě to bude jen několik málo procent, jedno dvě.
A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Honzin111
Neregistrovaný host
Odeslán z: 194.149.115.135
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 15:02:54   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Je to pěkné, že jízdní řád MHD je v IDOSU i to, že se tu zmiňujete o jeho nedostatcích. Ty chyby docela chápu, protože systém tvoří lidé, kteří neznají místní pardubické poměry. Ale trochu mě zaráží, že stejně nesmysly nalézám v jízdních řádech na stránkách pardubického dopravního podniku. Zde bych čekal, že to dělají místní lidé. Ale jízdní řády na dpmp.cz mi také vyhledaly spojení zastávek Autobusové nádraží a U marka s přestupen na zastávce Nádraží ČD...
Xxx15
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 130
Registrován: 11-2005
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 19:28:02   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

To já jsem taky zkoušel několikrát vyhledat spojení na dpmp.cz, ale nikdy to nenašlo to, co jsem chtěl. IDOS je i přes ty chyby o hodně lepší, ale stejně není nad zastávkové (statické) JŘ.

Mmch, není to "Autobusové nádraží" -> "U Marka" přes nádraží schválně? DP přece musí vydělávat
Trolejbusy jsou VAŠE budoucnost - jednejte podle toho

http://www.dpodniky.wz.cz/ - Zajímavé stránky o VDP

ICQ: 281-189-344
21272
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1133
Registrován: 9-2005
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 19:51:20   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Nemám čas to tu číst, takže jestli to tu je, tak se omlouvám.

V IDOSu v MHD Pardubice chybí linka 22 a 28 (když se cvakne na spoje a dá Hledat, tak mě je to nenajde, jinak v JŘ jsou).

A co se týče připomínek, obracejte se na CHAPS, myslim Korunní ulice, Praha. Já tam byl s MHD HK a byli rádi, že jim někdo pomůže.

(Příspěvek editován uživatelem 21272 únor 25, 2006)
WWW: Moje WWW stránky - více než 520 fotografií.
MSN: 2739195010 nebo Citelis@post.cz
Webmaster Virtuálních DP
E-maily: 21272, Citelis, MHD
Lutep
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 242
Registrován: 5-2002
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 20:35:22   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Jen mimo mísu ještě, hlavně pro Headquarters . Byl jsem se podívat odpolední devatenáctkou do sezemic, přkvapilo mě kolik lidí jelo ze sezemic do města, z počáplů jelo 23lidí a ve spojilu přistupovaly další 3lidi, jen škoda že v jř linky 19 nejso o víkendu vyznačeny garantované nizkopodlažní spoje, obsluhu zajištuje bus z linky 9, kurz 9.01/9.51 který je v so a ne garantován:-)

Nešlo by při nejbližších změnách jř i vyznačit na 19tce garantáky. Jinak pěkná linka, škoda že tam nejezdí víc spojů. Jinak pro Pardubáky quizová otázka, víte jak se jmenuje sídliště v sezemicích ( ta oblast )??????? ,,Na Dukle,, - ale nebojte asi se nestane že by linka 5 někdy jezsila Dukla, točna - Sezemice, Dukla :-)
Typ - 14Tr05
Zařazen - 23.10.1984
Vyřazen - 2003
Výrobní číslo - 9088
Evidenční číslo - 320
Odstaven počátkem roku 2003, prodán do Almaty v Kazachstánu (3080). Před prodejem vybaven asynchronním pohonem posilovače a kompresoru
Xxx15
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 131
Registrován: 11-2005
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 20:39:09   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

21272: 22 i 28 tam jsou:

mě to taky nechtělo najít, ale když jsem zaškrtl "zítra", tak to šlo
Trolejbusy jsou VAŠE budoucnost - jednejte podle toho

http://www.dpodniky.wz.cz/ - Zajímavé stránky o VDP

ICQ: 281-189-344
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4206
Registrován: 5-2002
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 00:10:29   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ono 22 a 28 v sobotu a neděli nejezdí.

jen škoda že v jř linky 19 nejso o víkendu vyznačeny garantované nizkopodlažní spoje

Tohle už jsem byl kdysi reklamovat v příslušné kanceláři u odpovědných osob - týkalo se to ale nějakého spoje v pracovní dny, na který přejížděl garantovaný kurz snad z šestky nebo osmnáctky, dozvěděl jsem se něco v tom smyslu, že kdyby se měnily jízdní řády a ten spoj na 19 by zajišťoval negarantovaný kurz, nemusely by se pak všechny zastávky přelepovat.
A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Vihorlat_snina
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 33
Registrován: 6-2005
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 01:53:40   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

21272: mno, MY se asi na CHAPS moc obracet nebudem. Tam se obrací DP sám, a jak je vidět z rychlosti zavedení pěších přesunů v pátek, tak velice úspěšně. Jinak na vyhledávání v jízdních řádech, co jsou teď na dpmp.cz zapomeňte. Najetím IDOSu velmi brzy zahynou a zmizí v propadlišti dějin.
Neberte se moc vážně, děláme to pro sebe!
353
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 611
Registrován: 5-2002
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 01:59:20   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

jen škoda že v jř linky 19 nejso o víkendu vyznačeny garantované nizkopodlažní spoje
Jedna odpovědná osoba teď v noci kroutí volantem autobusu 173 na nočním provozu B, tak kdo chce, chytí si ji. Zapomněl jsem to zodpovědné osobě říct, ale spoj linky 7 v 13.34 od vozovny nemá na zastávkových JŘ uvedené, že jede na UMU a přitom tam jede. Musím mu to napsat, ale na těch pár týdnů asi kvůli tomu JŘ přelepovat nebudou.
[...]

Číslo příspěvku: 1136
Registrován: 9-2005
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 09:04:43   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Xxx15: Ano tam jsou, to vím, ale já dal "spoje" tam jsem zmáčkl hledej a nenašlo mi ho. Ale určitě tam nejsou ty spoje 9xx.

A pak mě napadá zavést kombinaci Hradec + vlaky + Pardubice
WWW: Moje WWW stránky - více než 520 fotografií.
MSN: 2739195010 nebo Citelis@post.cz
Webmaster Virtuálních DP
E-maily: 21272, Citelis, MHD
Nesa
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 752
Registrován: 9-2003
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 10:20:24   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

ad 21272: To je dobrej nápad, ještě k tomu hodit busy. A možná by to neměl být velký problém, protože pc program dokáže načíst všechny 4 databáze (čd+bus+hk+pce), ale odhaduju, že program neví, že HK hl.n. a Hlavní nádr. je v podstatě to samý a stačilo by, no ty 3 minuty na přestup, když to má bejt pro tu babičku Kropáčkovou. :-)
http://fotogalmhdhk.unas.cz - fotogalerie všech -1 vozů v Hradci Kr.
Martin_zlivský
Moderátor

Číslo příspěvku: 19970
Registrován: 4-2003
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 15:30:37   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Xxx15:
Zastávkové JŘ umí IDOS taky, ale asi jen lokální verze (off-line na počítači).
Karotenovič Carotsson s mrkvistorovou regulací z Mrkvanova

World Jumping Day: www.worldjumpday.org
Headquarters
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 28
Registrován: 2-2006
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 18:26:25   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ad linka 19 - na NP spoje se podívám a pokud to bude možné doplníme, ale teď probíhají jednání o navýšení počtu spojů do Sezemic. Ale musí se taky dohodnout, kdo to bude platit. Přeci ne DP, když nemá z čeho a dotace od města se na to nevztahuje. Zbývá radnice v Sezemicích nebo Kraj.
Ad Idos - vzhledem k tomu, že je to na webu od pátku, tak se nedivte, že tam budou chyby. Postupně to všechno napravíme. Spolupráce je zatím velmi dobrá a reakce rychlé.
Ad vyhledávač spojů na DP webu - je to strašné, já vím.....jeho životnost je maximálně 2 dny. Kolega 353 ví více, ale nesmí to říct. (zatím)
Petr_nosek
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2004
Registrován: 8-2002
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 18:50:51   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ad Headquartes: Měl bych dotaz. Sice chápu, že výpomocné spoje slouží zejména pro různé zaměstnance různých podniků apod., ale přece jen- nešly by tyto spoje uvést i do knižního jízdního řádu? Sice chápu, že náklady na výtisk jízdního řádu jsou už teď vysoké a další rozšiřování stránek tyto náklady zvedne, ale přece jen, když už tyto spoje jezdí, bylo by možné, aby braly i náhodné cestující, kteří by o nich lépe věděli?
Druhá otázka se týká rovněž výpomocných spojů: na provoz výpomocných linek se asi finančně podílí i firmy, jejichž zaměstance spoje vozí, ale v zájmu ostatních: nebylo by možné např. spoje linky 923, která jede po trase linky 23 přečíslovat právě na linku 23? Pro cestujícího by se tak cestování usnadnilo, protože linka 23 by pro něj byla zárukou, že dojede buď k nádraží nebo do Polabin, ale když uvidí 923, bude studovat, kam ten spoj jede a kudy, přičemž toto studování by přečíslováním mohlo odpadnout. Přečíslováním myslím pouze ty spoje, které jedou celou trasu v trase linky základní (očíslované 1-28).
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4207
Registrován: 5-2002
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 19:06:30   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Lutep a Sezemice: Já jsem se tam byl podívat ještě večer - dva lidi do Spojila, jeden do Počápel a asi pět do Sezemic a Zámostí. Zpět dva ze Sezemic, čtyři ze Zámostí a jeden z Počápel. To jen pro doplnění.
A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Headquarters
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 29
Registrován: 2-2006
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 19:40:59   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

K číslování linek: - mluvíte mě z duše. Postupně bychom toto měli odstranit. Pro orientaci cestujících to bude rozhodně lepší.
Ke knižním řádům: - o tom stále vedu spory, nejsem si jistý, že v dnešní době by to byla buh ví jaká výhra. Ale mohu se mýlit. Pokud je ale vydáme, tak nebude možné dělat tak časté úpravy na základě požadavků města, obvodů, cestujících, firem..atd. Vzhledem k tomu co se bude dít ve městě letos to bude mít význam tak od 1.1.2007.
Magiq
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1089
Registrován: 3-2005
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 20:05:24   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

ad.Headquarters: Knižní jízdní řády - v dnešní době problém - ještě než vyjdou z tiskárny, už bývají kolikrát změny. Doprava by měla být dynamická, udělám změnu, co teď? Vydat nový knižní řád? Nebo jen změny? Náklady navíc, práce navíc.
Je to dilema - u nás se letos prodal rekordní počet knižních JŘ, takže přestat vydávat je asi nemůžeme.
Petr_nosek
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2005
Registrován: 8-2002
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 20:52:27   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

A co třeba napsat u výpomocných spojů doba platnosti neurčitá? Tím by se DP vykroutil z chybných údajů a zároveň by mohl udělat v průběhu roku změny, ne?
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4208
Registrován: 5-2002
Odesláno Neděle, 26. února 2006 - 23:58:41   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Já bych se sám za sebe o vydání jízdních řádů přimluvil, je to velmi užitečná věc. To, že je letos DP nevydal, jsme vyřešil tak, že jsem si nakopíroval údaje z jízdních řádů z webu DP do excelové tabulky, tu jsem vytisknul a nosím jí s sebou. Na jednom papíře jsou odjezdy všeho od univerzity do města, na druhém z města k univerzitě, na třetím z města k mému bydlišti, na čtvrtém z místa bydliště do města, na pátém z místa bydliště k vozovně, na šestém od vozovny do města, pa tam mám ještě směry město - nádraží a nádraží - město, to je všechno, co potřebuju a co využívám.

Docela by mě zajímalo, v jakém nákladu se jízdní řád vydával - pokud vím, loni jsem v předprodeji u nádraží kupoval poslední někdy v půlce prosince, tedy 3,5 měsíce po začátku platnosti, takže se nedá říct, že by o něj nebyl zájem. A docela je škoda i to, že jízdní řád neobsahuje prázdniny. Je ovšem pravda, že v létě v době redakční uzávěrky nikdo netuší, jak budou vypadat jízdní řády příští prázdniny.

A jak řešit změny? Plzeň třeba od roku 2004 vydává jízdní řády jako balíček jednotlivých listů ke vložení do kroužkového bloku. Desky jsou asi za 35 Kč, jízdní řády taky. DP České Budějovice používá podobnou metodu ještě asi o rok déle. U jiných DP jsem se s tímhle nesetkal - a to i přesto, že mám doma jízdních řádů plnou skříň

Výhody - při změnách stačí vytisknout tu jednu změněnou linku a cestující tuhle změnu obdrží proti předožení kupónu, který byl součástí "plné verze" jízdního řádu. Další výhoda - pokud mě jao cestujícího zajímá jen těch několik mých linek a je mi úplně jedno, kdy jede 15 do Opočínku a 9 do Rosic, můžu s sebou nosit jen ty linky, které mě skutečně zajímají.

V zahraničí je pak ještě jedna možnost, obávám se ale, že v českých poměrech je to zatím nepředstavitelné. Firma Dublin Bus vydává jízdní řády jako samostatné papíry, které jsou cestujícím volně zdarma k dispozici v informačním středisku na O´Connel Street, obdobně třeba DVB Dresden.

A ještě pokud jde o výpomocné spoje, teď se dělají (dělaly?) průzkumy, spočívaly v tom, že si nemenovaný zaměstnanec sedl do autobusu, vozil se v něm celé odpoledne, zapisoval si časy odjezdů ze zastávek a počítal, kolik kde nastupuje a vystupuje cestujících. No a z těchhle nasbíraných dat se pak vyvodí nějaké ty důsledky.

A ještě snad k číslování linek - už jsem si několikrát říkal, že by si vlastní číslo linky zasloužila trasa Dubina sever - Na Drážce - Na Okrouhlíku - Karla IV. - ul. Svobody - Dukla nám. - Dopravní podnik - Staré Čívice, průmyslová zóna. Koneckonců mám pocit, že už to tu taky někdo navrhoval.
A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
353
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 612
Registrován: 5-2002
Odesláno Pondělí, 27. února 2006 - 07:01:23   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

[...]
Jo to tady někdo navrhoval ... a myslím, že jsem to byl já . Jenže je pravda, že Panasonic nebo Toyoda či Ronal si pískne a najednou pojede spoj dva dny jinak, pak zase jinak a měnit pořád jízdní řády včetně IDOSu ... Takhle jsou sice ty spoje sice na zastávkách také vylepené, ale jako nová linka by se asi neměly tak často měnit. Nebo by tam byla ponámka Jede dle požadavků Průmyslové zóny, což znamená že možná jede a možná ne... Spíš bych tuhle linku rozšířil na celodenní (opět problém s kilometry navíc), ona totiž zajišťuje směry, které normálně pravidelné linky zvládají jen s přestupy.
Naším zámyslem je dostat vědomosti do vojáka v to. VÚ 3992 :: LP 1991
MHD: http://www.trolejbus.cz - železnice: http://pshzd.wz.cz - ICQ 269-400-981

9_tr
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 603
Registrován: 6-2005
Odesláno Pondělí, 27. února 2006 - 09:46:52   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Zlín používal tuto methodu(j.ř.).
Časem se přijde na to, že odporová regulace je lepší než tyristorová
Segodnja, zavtra, Škoda
Víme i to, co není pravda. Váš TASS.
Budováním trolejbusů spějeme k lepším zítřkům
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4209
Registrován: 5-2002
Odesláno Pondělí, 27. února 2006 - 09:58:56   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ono ty výpomocné spoje jsou vůbec šílená věc, když jsem v DP začínal, měl jsem v kabině položenou mapu města a schematický plánek sítě se jmény zastávek, abych vůbec věděl, kam jedu. A to ještě byly v jízdních řádech chyby, nějaký dnes už zrušený spoj tam měl uvedenou trasu "Dubina sever - centrum - garáže - u penzionu - točna - ..." Ono totiž zastávka Blahoutova se dřív jmenovala U penzionu, v JŘ to někdo zapomněl opravit a já jsem strávil čtvrt hodiny nad mapou hledáním cesty z garáží přes konečnou devítky "Penzion" na točnu.

A určitě jsem nebyl sám s podobnými problémy, k DP jsem nastupoval se šesti dalšími řidiči, z nichž jeden byl z Košic a jeden se před nedávnem přiženil do Pardubic z Krumlova, takže ve městě trefili oba asi stejně, jako já.
A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Magiq
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1095
Registrován: 3-2005
Odesláno Pondělí, 27. února 2006 - 15:09:22   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

ad.Martin_j: Díky za podměty ke knižnímu JŘ.
ad.průzkum frekvence - i v dnešní době je to nejlepší způsob sběru dat.
Lutep
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 243
Registrován: 5-2002
Odesláno Pondělí, 27. února 2006 - 19:07:10   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

-linka Dubina - Prům. zona by zasloužila svoje číslo a jř

- kapsní jízdní řády bych doporučil s kroužkovou vazbou, s vkládáním linek, zas když se linka nemění tak není nutno dávat další náklady na vytištění - dlouho se neměnila např 14, 15, 17, 24 atd

- rozšíření dopravy do sezemic:-) v jakém rozsahu přibližně by to mělo být, spoj, dva, pravidelný interval

- ještě jeden námět pro dp, informační systém buse by se mohl lépe využívat, např z dubiny jezdí o víkendu linky 5,11,13 a zatahují do vozovny, na transparentech v současnosti je ,,907 Dukla vozovna,, , uřčitě by šlo upravit transparenty tak, že by číslo linky zůstalo celé a místo cíle bych na dva řádky pod sebe napsal

přes Sakařovu ul, Třídu Míru .
Dukla, vozovna .

s tím že může být horní řádek aktivní a údaje se měnit jako na bočních transparentech názvy nácestných zastávek

- jinak se změní noční provoz s uzávěrou mostuu zimáku, uvažoval jsem o tom že np-b by mohl zajištovat trolejbus místo busu, al. energie podle způsobů placení dp elektrárnám je defakto v noci v tomto případě 0kč jinak kromě ul s.k neumana a karla iv. by tb zajistil plnohodnotně np provoz a možná i líp, ńapř takto:

linky 5 a 13 s np provozem z pá na so a ze so na ne s přejezdy na dubině, sever z linky na linku, asi takto

0 Dukla točna 22:55 00:30 02:23 04:00
20 Dubina, sever 23:15 00:50 02:43 04:20

0 Dubina, sever 23:16 00:51 02:44 04:21
20 Polabiny, točna 23:36 01:11 03:04 04:41
0 Polabiny, točna 23:37 01:12 03:05 04:42
20 Dubina, sever 23:57 01:32 03:25 05:02

0 Dubina, sever 23:58 01:33 03:26 05:03
20 Dukla, vozovna 00:18 01:53 03:46 05:23

nevím jak by to bylo s kilometrama, časy jsou odhadem, bylo by potřeba udělat měřění

- jinak ještě k současnýmu np provozu, uvažoval jsem o zastávkách na znamení a o zastávkách s poviným zastavením - např nám. Republiky apod. - dvě vozidla uzpůsobyt by neměl být problém a a infomace pro cestující do vozidel s plánkem trasy např u np-b a v jř označit zast´ávky na znamení:-)
[...]

Číslo příspěvku: 613
Registrován: 5-2002
Odesláno Pondělí, 27. února 2006 - 19:54:16   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Uf... Tak už to můžu prozradit. Pardubice se od 1.3.2006 stanou městem, kde se na webových stránkách DP podílí i šotouš.... Pokud nebudou problémy se serverem (teď je na něm neuvěřitelnej binec) a s SQL, tak nový web se na www.dpmp.cz objeví v noci z 28.2. na 1.3.2006. Takže potom Vaše stížnosti směřujte i na mne, ale upozorňuju, že se budu starat hlavně o obsah podle dat dodaných velením. "Programování" je v moci sestřičky guru (modří už vědí) a grafický návrh je také dílem někoho jiného. Každopádně nejsme "Lidé z Živé weby.cz", ale zatřešuje nás Agentura Farad (farad.2u.cz). Pro nedočkavé print screen ještě ne úplně doladěné titulní stránky:

Tak chvíli počkejte a pak se do nás pusťte
[...]

Číslo příspěvku: 4210
Registrován: 5-2002
Odesláno Pondělí, 27. února 2006 - 23:04:58   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

ad.průzkum frekvence - i v dnešní době je to nejlepší způsob sběru dat.

No, vy tam u vás máte chytré pokladny, které nejen že prodávají jízdenky, ale dokonce si i pamatují, kolik lidí odkud a kam jelo. Tady se provádějí průzkumy třemi způsoby:

1) Někde se zaparkuje dispečerská Felicie, v ní sedí dispečer nebo jiný odpovědný pracovník a počítá nastupující a vystupující cestující na dané zastávce, počet cestujících v kolemjedoucích vozech apod.
(A řidiči pak přemýšlejí, co sakra dělal ten dispečer na Lidické, když tahle zastávka není v jízdním řádu u řidiče, takže dost sotva mohl kontrolovat, jak kdo jede načas :-)

2) Odpovědný pracovník se posadí přímo do vozu. Loni na jaře se takhle sčítala linka 1, teď se takhle počítají cestující ve výpomocných spojích.

3) Řidič dostane tabulku s komentářem "Uveďte nastupující a vystupující cestující na zastávkách v úseku Srch - Doubravice. Pokud nastupuje a vystupuje jen pár cestujících, není problém, při počtu cca. 10 už může dojít k nějakým nepřesnostem a když se mnou do Srchu jela celá jejich mateřská školka, ani jsem se nesnažil ty pišišvory spočítat a napsal jsem do patřičné kolonky "asi čtyřicet".
A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Nesa
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 759
Registrován: 9-2003
Odesláno Pondělí, 27. února 2006 - 23:14:06   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Kroužkovou vazbu si nějak do kapsy nedokážu představit, každopádně to asi bude lepší než lepené stránky, ze kterých je po pár otevření salát :-).

Ale každopádně by to chtělo změnit formát dat. Sice se v tomhle dá vyřádit a vyjádřit různá najetí a ukončení a zahnutí atd., ale to je tak všechno. Neberete to jako flame, ale jízdní řád typu HK je prostě lepší (formát podobný statickým jř na webu). Jsou tam prázdniny (což si myslim, že je víc, než několik spojů, který v knížce nejsou uvedený), byl by hubenější (absence víkendové přílohy). Malý mínus je v jednoduchém přičítání minut a u takový 12 kapku dost značek, ale když je to na zastávkách a lidi to zvládají, tak by neměl být problém.

Takže neuvažuje se o této změně k lepšímu? :-)
http://fotogalmhdhk.unas.cz - fotogalerie všech -1 vozů v Hradci Kr.
Honzin111
Neregistrovaný host
Odeslán z: 194.149.115.135
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 08:30:02   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Je to pěkný, že se tu diskutuje o jízdních řádech, obzvlášť, když DPmP vydal tuto knížečku naposledy v září 2004. A dá se předpokládat, že ani letos knižní jízdní řád nevyjde...

Měl bych ale jinou připomínku. Proč není možné si koupit tříměsíční či čtyřměsíční kupón na MHD v průběhu měsíce, tedy třeba od 10 dne v měsíci? Je přeci nesmysl, abych si koupil "lítačku" například 10. února s platností již od 1. února. Proč se díky neochotě dopravního podniku mám připravit o deset dní, které si zaplatím? Vždyť v 21. století v době výpočetní techniky by toto nemusel být problém. A taky to není problém v jiných městech, tak proč v Pardubicích?
A to ani nemluvím o přelomu roku, kdy mám platný kmenový list do konce roku 2007, nedošlo ke změně cen jízdného, přesto nebylo možné si zakoupit časový kupón s platností na přelomu roku tedy například tříměsíční od prosince 2005 do února 2006. Má tohle logiku?

Odborník žasne, laik se diví...
Knyta
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 3
Registrován: 1-2006
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 13:34:28   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Knižní JŘ v HK: Ano, jsou v pohodě - stručné a jednoduché k používání a velká část obyvatel Hradce Králové si život bez knižních jízdních řádů nedokáže představit - v pracovní dny bych ještě do ulic bez kapsního JŘ vyrazil, ale o prázdninách a hlavně o víkendech (kdy většina linek nejezdí lépe než po 20 či 30 minutách) se je opravdu vyplatí mít při sobě..Akorát vzhledem k tomu, že se po roce JŘ v HK nemění a proto se netiskne nové vydání, naše oranžové knížečky se po nošení kdekoliv a v jakémkoliv počasí pomalu začínají rozkládat
Miram
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 105
Registrován: 11-2005
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 19:48:36   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Přičítání minut v JŘ už postrádá jednoduchost,tolik přitažlivou pro cestující a navíc při špatných očích nebo za slabého osvětlení docela nepřehledný průser....tak prosím Pardubice neopičit se po HK
353
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 615
Registrován: 5-2002
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 19:56:51   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

JE TO TAM ....

www.dpmp.cz

Klikejte a hledejte chyby... Přijímám je jak na mým mejlu, tak na to webmasterským na webu :-)}
Naším zámyslem je dostat vědomosti do vojáka v to. VÚ 3992 :: LP 1991
MHD: http://www.trolejbus.cz - železnice: http://pshzd.wz.cz - ICQ 269-400-981

Lešek
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1
Registrován: 2-2006
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 20:37:57   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Gratuluji k nové verzi stránek!
Na první pohled je skutečně MNOHEM lepší :-) Taky mi přijdou rychlejší.
Ale co je naprosto super je v jízdních řádech offline verze ke stažení - konečně to nemusím stahovat nějakým downloaderem. To je opravdu velké plus pro nás co v kapse tahají spíše PDA nebo smartphone než papírový jízdní řád :-)
Jen tak dál!
Magiq
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1099
Registrován: 3-2005
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 20:39:51   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

ad.Martin_j: "chytré pokladny" - řidiči na MHD přepínají pouze aktuální zastávku, takže kam cestující jede, se nedozvíš. Navíc bys tam neměl cestující s předplatními jízdenkami a neplatící ZTP a důchodce nad 70. Takže opravdu je nejlepší tužka, papír a "osobní přístup"
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4214
Registrován: 5-2002
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 20:46:42   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

No, nevím, já jsem dostal do ruky nějaké výstupy, které mi vytisknul z pokladny řidič ČSAD Plzeň a tam přesně bylo, kolik prodal ve které zastávce jakých lístků do které zastávky. U Connexu jsem zas viděl, že se řidič podíval na displej pokladny a kontroloval, jestli ve Ždírci vystupuje tolik lidí, kolik si do té zastávky kupovalo lístek. Ale máš pravdu, neplatící a předplacené cestující nespočítáš.
[...]

Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 20:56:01   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

ad Miram: mně se nejčastěji stává, že v pracovní den po 20. hodině přičítám minuty z toho levého sloupečku (což je pro PD do 20 hod. a pak se divím, že mi jede trolejbus o 2 minuty dříve, v Pardubicích ani nevím jestli by toto rozdělení (do stanovené hodiny delší jízdní doba, pak kratší) šlo - nezkoumal jsem JŘ zda mají ten posun na kratší jízdní dobu v jeden sjednocený čas (třeba v těch 20:00 hodin)..spíš bych v Pardubicích preferoval ten formát, jako byl v knižních JŘ 2004/2005 s tím, že by nebyly vypisovány všechny spoje, ale třeba o víkendech by bylo vypsáno pár spojů ranních, pár večerních a mezi nimi napsáno že se opakuje interval 20 minut..
Martin_j
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 4215
Registrován: 5-2002
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 21:16:09   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Pokud se nepletu, ono to s těmi posuny není jednotné, ale uvažuje se, že se budou k 1.7.2006 předělávat jízdní doby, tak, aby lépe vyhovovaly a při té příležitosti by se ty posuny sjednotily, měla by být jedna časová sféra od 6:00 do 18:00/19:00 a druhá přes noc.

Soukromě, jsem docela naštvanej. Trolejbusáci jsou zvyklí jezdit jako šneci, nestíhají, na třináctce běžně 5 minut zpoždění při dojezdu na konečnou při 12-minutovém intervalu..... Když jsem měl ranní 1304 a měl jsem za úkol měřit jízdní doby, jezdil jsem podle předpisů - ve městě 50, na třídě Míru 20, přes křížení a výhybky pomaleji - a stíhal jsem po celý den naprosto bez problémů, odchylka od jízdního řádu byla +/- 1 minuta. Jenže ono to chce v čas "č" zavírat dveře a odjíždět z nástupní zastávky, a ne stát ve smyčce a teprve skládat noviny, odhazovat cigaretu a dopíjet kafíčko.

Když jsem pak měl K1354, byly asi dva tři spoje, kde jsem nějaké to zpoždění taky měl, ale jinak jsem ani tam neměl problémy.
A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk... I have a work station.
Magiq
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1104
Registrován: 3-2005
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 21:18:13   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

ad.Martin_j: Ano na meziměstské lince. Ale řekni řidičovi na MHD, aby se ptal cestujícího kam jede a potom to hledal na strojku. To by nás první zabil řidič a hned potom cestující.
Lutep
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 244
Registrován: 5-2002
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 21:22:14   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Pro353:

web pěkný, akorát jsem tam objevil svoji fotku bez autorského jména, docely blbý:-(, to si ji pak klidně může přivlastnit DP
[...]

Číslo příspěvku: 133
Registrován: 11-2005
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 21:47:31   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Konečně!
Ta stará verze stránek byla prakticky nepoužitelná. Teď je to perfektní (až na pár překlepů).

Ještě něco: Co bylo dneska ráno v cca 8.05 trolejbusu 306? Byl to jen přetržený provaz(můj názor) nebo něco většího?
Trolejbusy jsou VAŠE budoucnost - jednejte podle toho

http://vdp.mestskadoprava.com/ - Zajímavé stránky o VDP

ICQ: 281-189-344
Tzv
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1737
Registrován: 12-2004
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 21:52:26   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Klikejte a hledejte chyby... Přijímám je jak na mým mejlu, tak na to webmasterským na webu :-)- pro LUTEPA :-)

ad Maqiq a MJ - u nás vyjímku tvoří noční linka MHD, kdy jsou cestující odbavování linkovou kasou včetně toho, že nahlásí konečnou zastávku. Resp. jsem to zažil asi dvakrát (noční moc nejezdím, radši chodím celodenně pěšky).

ad časy: Asi tak, ono je hezké říkat, že se nestíhá, ale rychlost 25km/h je trochu málo. Tímto stylem jezdí někteří trolejbusáci i u nás a obdobně si vymohli protažení jízdních dob. Bohužel pro ně, na úkor pauzy na konečné, která se zkrátila asi o tři minuty. A když se hlídají odjezdy na minutu, tak se pak třetina slušnejch řidičů zvyklých jezdit trápí a jede těch pětadvacet.
Silně nesympatičtí jsou mi: Škoda Electric a Karosa, Vysoké Mýto za neférové jednání při výběrovém řízení na dodávku nových vozidel do Chomutova
353
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 616
Registrován: 5-2002
Odesláno Úterý, 28. února 2006 - 21:56:18   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Jééééé, Lukáši... Starej web měl moje fotky bez dovolení v hlavičce. Tuhletu tvoji jsem ukradl já sám jako šotouš šotoušovi .
Mimochodem, DP si přivlastňuje kde co, stáhni si z webu výroční výroční zprávu a chvíli koukej na fotky. Asi polovina je moje a na straně 5 jsem i za volantem. Upozorňuju, že mi to NEVADÍ.
Ale ty už na tý fotce jseš uvedenej http://www.dpmp.cz/foto.php?foto=vp-24tr_max.jpg když ji voláš ze stránky vozovýho parku, tak je to i pod fotkou.
DPMP.cz - jsme tu pro Vás, servis na počkání . Ale jinak pořád chodím do práce, takže to tak rychlý nebude pořád... Ale pište dál.
Naším zámyslem je dostat vědomosti do vojáka v to. VÚ 3992 :: LP 1991
MHD: http://www.trolejbus.cz - železnice: http://pshzd.wz.cz - ICQ 269-400-981

Diskusní skupiny | Poslední den | Poslední 4 dny | Stromové zobrazení | Vyhledávání | Seznam uživatelů | Nápověda | Program Credits Administrace