Diskuse » Železnice » Historické vozy osobní a nákladní « předcházející | další »

Historické vozy osobní a nákladní

dolů
hledání | obrázky (odtud | na mapě) | strom | 1 den | týden | vzhled | nápověda
odhlášení | přihlášení | úprava profilu | registrace | seznam uživatelů | moderátoři
   diskuse  posl. autor příspěvků  stran  posl. příspěvek
Archivy starších příspěvků  zobrazit všechny (14)   
 
Předchozí roky: 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 28. 1. 2016 Statistik 60 28. 1. 2016 15:08
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 14. 3. 2016 Colonel32 60 14. 3. 2016 08:16
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 24. 3. 2016 hank 60 24. 3. 2016 22:45
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 11. 5. 2016 Jamesc 60 11. 5. 2016 23:45
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 03. 6. 2016 hank 60 03. 6. 2016 10:29
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 27. 6. 2016 kuna 60 27. 6. 2016 11:57
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 24. 7. 2016 22michal 60 24. 7. 2016 22:35
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 07. 8. 2016 Michalt 60 07. 8. 2016 23:02
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 20. 9. 2016 Statistik 60 20. 9. 2016 20:07
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 16. 11. 2016 drake 60 16. 11. 2016 21:00
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 10. 12. 2016 hank 60 10. 12. 2016 18:02
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 22. 1. 2017 vlečka 60 22. 1. 2017 14:33
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 12. 2. 2017 jagg 60 12. 2. 2017 21:23
Archiv diskuse Historické vozy osobní a nákladní do 07. 3. 2017 Alf 60 07. 3. 2017 00:22
   autor příspěvek
Úterý, 07. března 2017 - 08:14:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 127
Registrován: 9-2016
Alf: Jsou tam stále tři a dvě nápravy. Ale toho s vyvýšenou brzdařskou budkou je mi obzvláště líto. Tady jsou ty zbylé dva a ty nápravy


Kromě toho jsou tam zbytky kolejí (a podle nich je vidět, kde bývala výhybka), a u trati se válí zrezlá rozšlápnutá lucerna

(Příspěvek byl editován uživatelem Makus.)
jagg
Úterý, 07. března 2017 - 16:35:41  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 412
Registrován: 5-2012
Je známo kompletní řazení Vlaku svobody? Já jsem zatím vyštrachal, že souprava měla 1 služební a 3 osobní vozy, loko byla 365.011, tendr 818.0131(?), jeden vůz byl ABa 1-6692 a jeden vůz měl číslo s čtyřčíslím začínajícím čtverkou.
Středa, 08. března 2017 - 23:02:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3000
Registrován: 11-2007
Přátelé, jak došlo 20.2.2007 u zastávky Rymáně k vykolejení Mn a byl poškozen/zničen hytlák Daad 40 54 890 0 290-8, tak mám dojem, že býval řazen i do historických vlaků. Neví někdo jeho číslo? Díky
Cogwheel
Čtvrtek, 09. března 2017 - 09:44:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4579
Registrován: 1-2012
Dotaz nedává smysl. Jde Vám o jeho historické číslo, výrobní číslo či jaké vlastně číslo?
Čtvrtek, 09. března 2017 - 12:02:07  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3001
Registrován: 11-2007
O historické číslo
Čtvrtek, 09. března 2017 - 19:06:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 297
Registrován: 4-2010
to Janek_lemoch:
původní označení: Dsd 6-6311, 7-2680, 50 54 93-21 057-7
a ještě přidám jedno [fotic]

[masinka] Bakovští příznivci železnice: http://www.okridlenekolo.euweb.cz/
[masinka] videa na YouTube: https://www.youtube.com/user/JamesC7x
Čtvrtek, 09. března 2017 - 19:54:56  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3002
Registrován: 11-2007
Co jsem četl konečnou zprávu od DI, tak to pěkně schytal a byl navržen zrušení, ale jak jsem koukal tak byl opraven, protože je zařazován do historických vlaků.
Mrkvička
Pátek, 10. března 2017 - 07:27:40  
Neregistrovaný host
109.81.208.162
Nebyl opraven.
Pátek, 10. března 2017 - 10:07:13  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3003
Registrován: 11-2007
Ahá, tak proto na historických vlacích jezdí Daa-k a né Dsd.

Jaká měly označení vozy Daad-k 40 54 20 00 129-0 (50 54 93-21 xxx-x, 6-6xxx) a Daa-k 30 54 940 6308-7 (8-xxxx, 6-xxxx)?

Díky
vlečka
Pátek, 10. března 2017 - 15:58:59  
Neregistrovaný host
185.15.111.26
ad Jamesc hm...tak to mám už unikátní fotku..[happy]
KPS
Pátek, 10. března 2017 - 16:58:09  
Neregistrovaný host
89.173.9.143
Dobrý deň,

chceli by sme sa informovať "opýtať" na výrobné číslo:

24802/1947 KPS - čo je to za vozeň ??

Ďakujeme
Pátek, 10. března 2017 - 19:00:12  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 186
Registrován: 4-2010
Dobrý večer. Kde jsou aktuálně umístěny vozy D 6-3066 a Z 1-75473? Díky.
http://www.kpka.cz

„Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. U té první si tím však nejsem tak jist“ Albert Einstein
Sobota, 11. března 2017 - 10:10:23  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1939
Registrován: 6-2004
Jamesc: číslo 6-6311 patří do série z roku 1946, to byly vozy bez vyhlídky, tu měly až vozy počínaje rokem výroby 1948. Vůz 89-00 290-8 měl výrobní číslo Královopolská 28156/1951. To patřilo vozu 50 54 93-21 088-2, který v únoru 2000 odjížděl v soupravě vozů na renovaco do Krnova...

KPS: měl byto být Vsr/Vtr 4-22207
Sobota, 11. března 2017 - 10:21:01  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1940
Registrován: 6-2004
Janek_lemoch: Ten 20-00 129 byl předtím 93-21 110 a 7-2734, podle pořadí výrobních čísel (tedy bez záruky) by mu zřejmě mělo náležet původní číslo 6-6640. K vozu 940 6308 neznám výrobní číslo, proto si nedovolím žádnou hypotézu, předchozí číslo (v systému z roku 1957) bylo 8-4685.

Jinak pro vozy původní řady Ds dnes platí Da-k, aa dnes patří vozům třínápravovým.
Statistik
Sobota, 11. března 2017 - 10:34:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5372
Registrován: 6-2004
K vozu 30 54 940 6 308 vím jen rok výroby - 1950.
Sobota, 11. března 2017 - 12:45:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4805
Registrován: 5-2007
Ehm,dám to i sem...http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3714380
[kecal] Jsem bílý,nevěřící,heterosexuální muž a ještě k tomu navíc xenofob a nacionalista.Kde se mám jít udat?
hank
Sobota, 11. března 2017 - 16:33:45  
Neregistrovaný host
91.228.45.252
Paveldacicky_4805: ČKD Stalingrad = kdysi eletrotechnický závod Kolben a spol., později ČKD Trakce a Elektrotechnika, tj. fabriky ve Vysočanech. (Libeňská lokomotivka dostala v těch hrdinských časech údernického budování název ČKD Sokolovo.) Mj. subdodavatel elektrické výzbroje pro trolejbusy a tramvaje vyráběné na Smíchově. Mám za to, že to nebude výrobní štítek vozidla. Spíš tipuju na nějaký elektromotor apod. Možná i jiné konstrukční celky dostávaly vlastní výrobní čísla - usměrňovače? transformátory?

Ještě doplním: Stalingrad byl výjimečně finálním dodavatelem první série motorových vozů M 262.0 (1950-51), ale jejich výrobní čísla byla nižší - skříně nesly čísla 5místná (z řady v.č. KPS), vozy jako celek měly výr. čísla z řady ČKD, tj. 4místná.
Sobota, 11. března 2017 - 17:31:03  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4806
Registrován: 5-2007
hank Prozatím děkuji.Kdysi dávno jsem ten štítek,či spíše štít(litina 210x295mm) sehnal a bylo mi řečeno,že podobný,ne-li stejný byl na M 262.089
Tak jsem se dotazem zde chtěl ujistit,jestli je to pravda. I fotka by případně pomohla.
[kecal] Jsem bílý,nevěřící,heterosexuální muž a ještě k tomu navíc xenofob a nacionalista.Kde se mám jít udat?
Sobota, 11. března 2017 - 17:37:32  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 298
Registrován: 4-2010
to Janek_lemoch:
Tak se omlouvám za dezinformaci.

to Mahel:
Děkuji za doplnění. Měl jsem se lépe podívat. [sad]
Až budu mluvit s otcem, tak mu musím říct, aby si opravil informace. [proud]
[masinka] Bakovští příznivci železnice: http://www.okridlenekolo.euweb.cz/
[masinka] videa na YouTube: https://www.youtube.com/user/JamesC7x
hank
Sobota, 11. března 2017 - 19:00:06  
Neregistrovaný host
91.228.45.252
Paveldacicky_4806: Finálním dodavatelem vozů M 262.0 II. a III. série byla Studénka. Jestli ten štítek opravdu pochází z toho konkrétního vozu, tak bych to viděl na trakční dynamo nebo trakční elektromotor. Ale měl by to potvrdit/upřesnit/vyvrátit někdo, kdo se vyzná ve výrobních číslech a zakázkových knihách vysočanské fabriky.
Sobota, 11. března 2017 - 19:51:07  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3005
Registrován: 11-2007
Děkuju za info. Měl bych ještě malou prosbičku ohledně Daa-k - po přeznačení na Daa-k 30 54 940 v r.1990 byly rovnou přeznačeny na Da554 30 54 940 nebo je ještě mezi tím další přeznačení, popř. v kterém roce došlo k přeznačení na Da554 a týká se to přeznačení i vozů Daa-k 50 54 93-21? Díky moc

1990: Daa-k 30 54 940 > xxxx: Da554 30 54 940
1990: Daa-k 50 54 93-21 > xxxx: Daa-k 30 54 940(?) > xxxx: Da554 30 54 940(?)
Bw_Ig
Sobota, 11. března 2017 - 20:40:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 308
Registrován: 7-2012
KPS

Hned první položka řádku tabulky - Dsd 6-6640.
Statistik
Sobota, 11. března 2017 - 20:41:41  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5373
Registrován: 6-2004
A co to má být to "Da554"?
Sobota, 11. března 2017 - 22:26:25  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1941
Registrován: 6-2004
Bw_Ig: děkuji za doplnění. Teď tedy jen věřit, že v evidenci ČSD bylo výrobní číslo uvedeno správně.
Neděle, 12. března 2017 - 10:23:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3006
Registrován: 11-2007
Da554 je nové označení hytláků Daa-k 30 54 940 (http://www.alanbutschek.cz/rady/rada_da_nov.htm).
Statistik
Neděle, 12. března 2017 - 12:00:48  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5377
Registrován: 6-2004
Dobře, to 554 je nějaké interní "rádoby typové" označení ČD, které se fyzicky používá spíš na vozech v běžném provozu s cestujícími. Kromě toho silně pochybuji, že to platí už od roku 1990, když je dodnes kartotéka eviduje pod starším označením jako "Da nakl. vl.", navíc ne jednotně a navíc to samozřejmě míchá dohromady jak Ds, tak Dsd.

K Daa-k a k tomu, co uvádíte v roce 1990: on byl nějaký Daa-k 50 54 93-21 přeznačen na 30 54 940 x? Pokud vím, tak ty vozy Daa-k, co měly "osobní" čísla 93-21, tak s nimi i dožily. Až budu mít víc času, projedu jejich seznamy, ale tohle si nějak nevybavuju.
Neděle, 12. března 2017 - 16:32:40  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3007
Registrován: 11-2007
To právě nevím, proto se ptám. Myslím si, že nákladní hytláky byly přeznačeny na Da-k se kterým jezdí dodnes, akorát nevím rok, kdy byly přeznačeny na z Daa-k na Da-k. [sad]
Pondělí, 13. března 2017 - 16:51:21  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3008
Registrován: 11-2007
Přátelé, na německých stránkách jsem našel obrázek vytápěcí vozu a našel jsem tam i tyto technické údaje:

Uspořádání pojezdu: 2' 2'
Délka přes nárazníky: 17,10 m
Hmotnost: 44 t
Maximální rychlost: 140 km/h
Objem vodojemu: 15 m3
Objem uhláku: 5 m3

Platí to i pro vozy ČSD?
Úterý, 14. března 2017 - 06:14:15  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1942
Registrován: 6-2004
Janek: Jak pro které, těch typů bylo víc.
Úterý, 14. března 2017 - 22:48:24  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3011
Registrován: 11-2007
Mahel: Děkuju, dají se ty technické údaje použít pro vytápěcí vozy 610 a 631? Kolik vlastně měly přetlak páry?

Rád bych se dozvěděl dokončení označení řady těch hytláků bývalého označení Daa-k. Děkuju
Statistik
Úterý, 14. března 2017 - 23:02:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5386
Registrován: 6-2004
Lemoch:
po přeznačení na Daa-k 30 54 940 v r.1990 byly rovnou přeznačeny na Da554 30 54 940

Vozy Daa-k nikdy nebyly přeznačeny na Da554. To, že jsou takto evidovány v Kartotéce, neznamená, že by takto někdy byly označeny. K 1.1.2001 byly Daa-k přeznačeny na Da-k (resp. správně Dak). Administrativní označení Da554 navíc přišlo později. Opakuji, jde čistě o administrativní označení.

Stačí?
Středa, 15. března 2017 - 17:04:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3013
Registrován: 11-2007
Stačí, děkuju
Čtvrtek, 16. března 2017 - 21:35:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2282
Registrován: 7-2005
ad paveldacický - to vypadá na tovární štítek komponentu uvedeného výrobce. Podobně vysoká tovární čísla znám z elektromotorů dodávaných v téže době na důlní lokomotivy Tld 10 jejichž mechanickou část dala dohromady ČKD Libeň "lokomotivka", která taky dala vlastní tovární čísla, ale elektrovýzbroj a kabeláž řešilo ČKD Vysočany "Stalingrad". Ta na elektromotory a kontroléry umístila vlstní štítky. Jen po zkušenosti s jinými elektrokomponenty mi na štítku chybí technická data typu proud, napětí, otáčky,....
Pátek, 17. března 2017 - 10:18:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1944
Registrován: 6-2004
Janek_lemoch: Mám k dispozici údaje pouze v omezeném rozsahu. Délka u obou požadovaných vozů souhlasí, u hmotnosti je mezi údaji značný rozptyl, zřejmě daný tím zda se zjišťovala v prázdném stavu nebo se zásobami, např. u dvou jiných vozů téhož typu má 34 a 42 tun. Ke kotli mám jen výhřevné plochy - u 610 31,1 m2, u 631 40,8 m2.
Přetlak znám jen k podobným vozům starším, ty měly 10,0 kp/cm2. Parametry vozu 610 si můžete ověřit jeho prohlídkou v Bratislavě (je zachován, ale mnohé nápisy jsou špatně čitelné), 631 byl v 70. let.ech rekonstruován a vybaven třemi generátory PG 500, Protože pak byl napojen na stabilní rozvod k vytápění depa, asi vodojem nepotřeboval a uhlí už vůbec ne...
jagg
Pátek, 17. března 2017 - 11:01:47  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 416
Registrován: 5-2012
Nějaké Wačka a Savy v NHKG 1955:
NHKG1 NHKG2

(Příspěvek byl editován uživatelem jagg.)
Pátek, 17. března 2017 - 11:13:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6916
Registrován: 9-2003
Na fotce NHKG2 vpravo dole je nějaký ubytovací vůz s komínkem..trochu mi připomíná ex.maďarské motorové vozy BCymot..
..pořádná mašina má kotel a komín..
Pátek, 17. března 2017 - 15:38:46  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4817
Registrován: 5-2007
Zdepa...to je právě to,někde jsem měl fotku M 262 089,kde ten štítek byl pod okýnkem fíry na boku vozu.Tak se právě sháním po informacích.Děkuju i za tyto
[kecal] Jsem bílý,nevěřící,heterosexuální muž a ještě k tomu navíc xenofob a nacionalista.Kde se mám jít udat?
Honza 869
Pátek, 17. března 2017 - 17:13:34  
Neregistrovaný host
94.142.238.110
Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o radu jestli by náhodou někdo nevěděl... Před několika měsíci jsem si stáhl ještě z původního webu KŽC tuto fotku (omlouvám se autorovi za použití) vozu Pt tou dobou stojícím nejspíš v Kovoně v Lysé nad Labem. Chtěl bych vás poprosit nejdříve spíš jen pro zajímavost jestli by někdo nevěděl kde se vůz momentálně nachází, protože na aktuálním webu KŽC už mezi vozidly není [coze] Ale potom bych se hlavně chtěl zeptat jestli by někdo nevěděl číslo tohoto vozu a kdy a kde byl vyroben. Předem díky :-)
Bobo
Sobota, 18. března 2017 - 09:20:56  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 13468
Registrován: 5-2002
pd-já to tipuju na lidovou tvořivost
kolisti = piráti chodníků
<font color="ffff00">neosvětlený cyklista = žádný cyklista</font>
jsem nucen používat automobil. na chodníku díky kolistům není bezpečno
http://www.stopkoureni.cz/
kuna
Sobota, 18. března 2017 - 14:15:13  
Neregistrovaný host
147.251.87.207
Honza 869: není to vůz ze zlikvidované vlečky Škodovky v Ostrově nad Ohří?
Sobota, 18. března 2017 - 14:22:29  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 21
Registrován: 1-2017
A mám pocit, že teď je v muzeu ve Zdicích. Na Facebooku byly fotky.
Sobota, 18. března 2017 - 21:43:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3017
Registrován: 11-2007
Mahel - Děkuji mnohokráte, jenom bych měl prosbičku: kolik barů je 10,0 kp/cm2?
hank
Sobota, 18. března 2017 - 22:22:12  
Neregistrovaný host
91.228.45.252
lemochu, lemochu... Co kdyby sis na tom netu jednou něco našel sám, když už jsi fyziku ve škole prochrápal??? [angry] [satan]

https://www.t-support.cz/kat/tabulka-pro-prevod-jednotek-tlaku
Středa, 22. března 2017 - 10:50:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 298
Registrován: 9-2004
Měl bych na vás prosbu. Sháním náčrt vozů StEG, které vycházejí z vozů Cu pro vídeňskou městskou dráhu a zůstaly u ČSD. Zajímalo by mě zejména, jaký byl rozvor těchto vozů ve smyslu, jak vůz pohledově vypadal.

Předem díky za pomoc
drake
Středa, 22. března 2017 - 12:01:54  
Neregistrovaný host
82.202.112.233
V jakém smyslu vycházejí z vozů Cu pro vídeňskou městskou dráhu? V parku StEG jediné vozy, které by vzdáleně mohly připomínat vozy Cu, jsou vozy Cil 1861-1890 dodané v roce 1901 vagónkami v Kopřivnici a Semmeringu. Jenomže celá podobnost spočívá v pěti dvojitých oknech v bočnici. Vozy měly rozvor 5,8 m (Cu jen 5 m), mají oplechovanou skříň (Cu teakovou), klasický spodek z U-profilů (vozu Cu mají podélníky z Z-profilu, protažený před čelník). Vozy Cil měly 48 míst velkoprostorového uspořádání (Cu jen 44 ve dvou oddílech). Přestože má Cil delší rozvor a celkově je delší, má kratší skříň. Nic podobnějšího není.
Radar007
Středa, 22. března 2017 - 17:08:00  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 304
Registrován: 7-2010
Zdravím, ví prosím někdo, který M275.0 se skrývá pod číslem vozu 70548209000-2 ?? Předem děkuji za pomoc.
Čtvrtek, 23. března 2017 - 14:49:47  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 299
Registrován: 9-2004
Drake: Trochu nešťastně jsem to popsal, za to se omlouvám, ale jsem rád, že jste poznal, co jsem měl na mysli[happy]

Chtěl bych si udělat představu, jak vlastně tyto vozy vypadaly, mohu poprosit o nákres/plánek/fotografii?

Něco málo je o těchto vozech ve Světu Železnice 18, je tam i foto, ale už jen skříně přestavěné na obytné účely.
hank
Čtvrtek, 23. března 2017 - 15:27:13  
Neregistrovaný host
185.137.18.172
Ronoath, drake: A co tohle?



Je fakt, že se StEG to nemá nic společného, ale rozměrově to je vozům Stadtbahn velice blízko.
drake
Čtvrtek, 23. března 2017 - 15:27:35  
Neregistrovaný host
217.175.203.57
Nějak se mi to nedaří rozumně upravit, aby se to vešlo. U sebe bohužel čitelnější verzi nemám.

drake
Čtvrtek, 23. března 2017 - 15:40:41  
Neregistrovaný host
217.175.203.57
hank: Ano, skříň těchto vozů měla k vozů Stadtbahn blíže. Ale má ploší střechu, rám je rovněž jiný.
hank
Čtvrtek, 23. března 2017 - 15:45:06  
Neregistrovaný host
185.137.18.172
Ten štégovský vůz vypadal takhle:



(Omlouvám se za kvalitu, je to ze známé Stockklausnerovy knihy.)

A skica "echt" vídeňského vozu Cil ze stejného zdroje je tady:

hank
Čtvrtek, 23. března 2017 - 16:02:13  
Neregistrovaný host
185.137.18.172
drake: Koukám, že naše vstupy se minuly.

Mám tu ještě pár dat k těm vozům StEG: Po přečíslování v r. 1913 dostaly u kkStB čísla Ci 30-782 až 96, k ČSD přešly jako Ci 4-1682 až 9 (brzda) a Ci 4-1800 až 5 (bez brzdy). Vozy neměly záchod. Ve 30. letech byly některé přeznačeny na Cim, opatřeny kamny a používány jako přívěsné k motorové trakci (bohužel neznám jejich čísla a ani nevím, jestli dostaly i červený nátěr). V zimě 1932-33 se s jejich soupravami v počtu 4 - 6 ks prováděly zkoušky nových motorových vozů M 264.0 v okolí Prahy.
hank
Čtvrtek, 23. března 2017 - 16:04:41  
Neregistrovaný host
185.137.18.172
... sorry, překlep: Vozy bez brzdy měly čísla Ci 4- 2800 až 5. Omlouvám se. [blush]
drake
Čtvrtek, 23. března 2017 - 16:27:05  
Neregistrovaný host
217.175.203.57
hank: Čísla kkStB platí pouze pro vozy bez brzdy (Kopřivnice), vozy s brzdou (Simmering) začínaly na Ci 29-884. Není známo, že by nějaký dostal řadu Cim a byl upraven pro motorový provoz.
hank
Čtvrtek, 23. března 2017 - 16:27:19  
Neregistrovaný host
185.137.18.172
... a ještě jedna chyba: má být "...vídeňského vozu Cu..." [crazy]
hank
Čtvrtek, 23. března 2017 - 16:30:46  
Neregistrovaný host
185.137.18.172
drake: Děkuji za doplnění čísel. Bohužel teď nemůžu najít pramen té informace o přeznačení na Cim...[uhoh]
drake
Čtvrtek, 23. března 2017 - 16:45:27  
Neregistrovaný host
217.175.203.57
ad úpravy pro motorový provoz: Předpokládám, že se jedná o záměnu s Cil stavěnými od roku 1904 s rozvorem 7,6 m. Existuje k nim článek Z.Maruny a tam je to zmíněno.
Čtvrtek, 23. března 2017 - 19:41:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 300
Registrován: 9-2004
Pánové, mnohokrát děkuji za informace.
mltzvr
Čtvrtek, 23. března 2017 - 20:11:33  
Neregistrovaný host
85.237.234.8
Vážení, sú dostupné nejaké informácie k vozňu Ciz 4-3998?
Cogwheel
Pátek, 24. března 2017 - 09:35:57  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4631
Registrován: 1-2012
Ještě k vozům Stadtbahn Wien: Tento zrenovovaný vagon: https://www.technischesmuseum.at/objekt/personenwagen-der-stadtba hn-iii-klasse jsem nedávno okukoval při prohlídce Technického muzea ve Vídni. Je tam vystaven v hlavní hale.
vlečka
Pátek, 24. března 2017 - 15:25:29  
Neregistrovaný host
185.15.111.26
ovšem...tedy ten je![ok][ok][ok][ok]
Pátek, 24. března 2017 - 18:39:41  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 881
Registrován: 8-2007
Vůz u kovárny v Krasíkově....:

drake
Pátek, 24. března 2017 - 18:44:05  
Neregistrovaný host
78.45.51.176
Zachovalých vozů vídeňské městské dráhy je více. Ve Strasshofu stojí CDu 12003 (Ringhoffer 50561/1897), který je dosud plně vybavený sací brzdou. Dále tam bylo několik vraků a různě přestavěných vozů, většinou Cu. Ve Waldkirchenu stával Bu 4294, jeho fotku tu kdysi také proběhly.

Ciz 4-3998 by měl být z Königsbergu z roku 1943, jeho původní číslo u DR neznám, po roce 1957 dostal číslo Biz 4-7001, po zrušení se z něj stal SpV 58081 a byl dislokován v Košicích.
Nový příspěvek
     
  Text příspěvku:

  Uživatelské jméno:
  Heslo (pro registrované):
  E-mail (volitelně):
  Přílohy:
  Volby: V příspěvku používám HTML kód
Odkazy (URL) v příspěvku automaticky aktivovat
  Akce: